{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hot 50 6 gram ruller
  • #1   26. jul 2017 hvis den er standart så hvorfor bøvle med at tage tragten men ruller så får du lidt sener tilkobling og flere rpm på motoren derved tætter på arbejds området og flere heste men i bund og grund bedre optræk men igen hvorfor når den er standart

  • #2   26. jul 2017 Altså det er vist noget med, jo lettere ruller jo bedre optræk men langsommere topfart, og jo tungere ruller jo dårligere optræk men bedre topfart, men har selv kørt med 6 grams på min tidligere hot, og den sparkede røv i både optræk og topfart pillede tragten og ringen smiley

  • #3   26. jul 2017 både og Alex ruller og tryk fjeder skal passe sammen og det afhænger igen af hvilken cylinder og opsætning af den

  • #4   26. jul 2017 Men er der så en måde jeg kan få et fedt optræk men ikke end højere topfart end 45-46 km/t

  • #5   26. jul 2017 Så vil jeg lade være med at tage tragten, men bare skiven så, så vil den køre de 45 men den vil vise 50 på speedo smiley


  • #6   26. jul 2017 min nevøs skrot er helt standart uden tragt og 6 gram ruller og den trækker fint op og ned af bakke intet at råbe hurra for men det er nu også bare en hot så på en standart motor får du aldrig godt optræk når Ja hvis du tager tragten kommer den til at køre 50 60 stykker så på med et politi værn det har jeg gjort på min nevøs kan hverken mærkers eller høres

  • #7   26. jul 2017 Hvorfor vil du have topfart på 45-46 km/t?
    - Bøden på rullefelt er jo nøjagtig den samme som hvis du kørte 95-96 km/t?


  • #8   30. apr 2019 Er 2 grams ruller for lidt til hot 50 med pillet skive og huld i udstødningen

Kommentér på:
Hot 50 6 gram ruller

Annonce