{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
770 visninger | Oprettet:

Alex B
Alex B
Tilmeldt:
8. jan 2017
Følger: 2 Emner: 3 Svar: 24

Kymco Super 8 Dyse Str? {{forumTopicSubject}}

Tror nok det er et spørgsmål der bliver stillet ofte men kunne ikke rigtigt finde noget definitivt svar.

Har en Kymco Super 8 2t som jeg har skiftet udstødning på. Kan ikke finde nogen enighed om man skal skifte dyse når man skifter udstødning, men der var en 70 i, manualen sagde 72, og tænkte hellere for meget end for lidt, så satte en 74 i. Har ikke skiftet ruller endnu, der sidder 8.5g i. Har bestilt 7.5g.
Da jeg kørte, kunne den nemt komme op på 50km/t (På speedometer), og der var masser af rum til at dreje videre på gassen, ca. halvvejs. Prøvede at køre en længere tur og ved fuld gas gav den 55km/t. Ikke nogen stor forskel, men topfarten er egentlig fin for min smag, men er mere bange for at den kunne overophede, hvis det nu ikke er en ordentlig dyse str. Skal køre en længere tur på over 100km på et tidspunkt, så vil gerne være sikker på at der ikke kommer nogle problemer.
Den firtakter ikke eller har bankning, og tændrøret ser gråt ud, ved ikke helt hvordan det skal fortolkes, men ikke noget tydeligt i vejen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kymco Super 8 Dyse Str?
Kommentér på:
Kymco Super 8 Dyse Str?

Annonce