{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blindrør/sls-system
  • #1   23. jun 2017 ja og nej den går jo bare i variator skjold

  • #2   23. jun 2017 Den går ned på blokken?

  • #3   23. jun 2017 Eller tager jeg fejl smiley

  • #4   23. jun 2017 ja du tager ikke fejl

  • #5   23. jun 2017 Men hullet i studsen går ned, hvor remmen løber. Normalt plejer jeg og fjerne slangen helt og dække hullet til, så der ik kommer skidt/møj ned til vario og koblingen.

  • #6   23. jun 2017 Okay, tak for svar

  • Jacob K
    Jacob K Tilmeldt:
    dec 2015

    Følger: 1 Følgere: 5 Svar: 262
    #7   23. jun 2017 Det er da ærgerligt at du har købt en udstødning der ikke passer til din model..
    Blokken / udstødningen er knækket inden du får set dig om smiley

    Og ja, bare luk hullet til, så er du sikker på at der ikke kommer skidt derind.


  • #8   23. jun 2017 Altså udstødningen jeg har købt passer på min model, der er bare ikke blindrør på den? smiley

  • #9   23. jun 2017 Hvorfor skulle det være en forkert udstødning, fordi at han fjernet blindrøret / friskluftsystemet. Jeg mener ikke at en uoriginal udstødning til en PGO har blindrørsystemt, men bliver den tilpasset holder både udstødning og blok.
    Jeg har selv kun oplevet en gang og det var en uoriginal udstødning, at jeg kunne tage en udstødning ud af æsken og montere den ellers har der altid skulle tilpasses hullerne.

    Og nej det har IKKE kun været Thansen udstødninger, men også fra Speedline - KGI og Msp.


  • Jacob K
    Jacob K Tilmeldt:
    dec 2015

    Følger: 1 Følgere: 5 Svar: 262
    #10   23. jun 2017 Ja du kan jo have taget billedet inden du har monteret udstødningen helt, det skal jeg ikke kunne sige.. smiley
    Hvis ikke, så ligner det at den gaber flere cm fra blokken... smiley

    9#
    Om den er fra Speedline, Thansen eller Mars er vel ligegyldigt? Fabrikanten derimod... smiley


    profilbillede
  • #11   23. jun 2017 Den skal ikke sidde i det hul, det er er blindrør. Er bare i tvivl om den skal lukkes til smiley

  • Jacob K
    Jacob K Tilmeldt:
    dec 2015

    Følger: 1 Følgere: 5 Svar: 262
    #12   24. jun 2017 Vil du lige definere hvad du tror er blindrør er? smiley
    Udstødningen skal sidde med 2 bolte på cylinderen og 2 bolte ved ophænget på blokken.. smiley


  • #13   24. jun 2017 Kan du tro, det har intet med ophæng at gøre... jeg er ikke helt indforstået med om det hedder blindrør eller hvad det gør, men den slange jeg har sat en boldt i skal sidde på udstødningen. Den skulle vist genbruge udstødningsgassen? Skriv endelig hvis jeg er helt forkert på den smiley

  • #14   24. jun 2017 Altså blindrøret sidder på udstødningen, men den slange her sidder vel på blindrøret?..

  • Jacob K
    Jacob K Tilmeldt:
    dec 2015

    Følger: 1 Følgere: 5 Svar: 262
    #15   24. jun 2017 Det du har sat en bolt i, er en del af "frisk luft systemet" som trækker luft ind i udstødningen og hjælper katalysatoren med at levere pænere forureningstal (det er altså mere miljø end begrænsning vi er ude i.
    Et blindrør, er som det lyder, et rør der ender blindt. Det sidder typisk på forrøret og er en decideret begrænsning, da det sænker hastigheden på udstødningsgassen, og skaber turbulens.

    Der er altså to rør på din udstødning, et der ender blindt, og et der er hul igennem.

    Det jeg har sat en rød ring om på dit billede, er øverste del af ophænget på din udstødning, altså det der skal spændes fast på din motorblok.


  • #16   24. jun 2017 Mange tak for hjælpen, jeg ved godt der mangler en boldt. Men den knækkede da jeg skulle skrue den ud... så jeg skal bare pille slangen helt af og bare lade hullet være åben? smiley

  • Jacob K
    Jacob K Tilmeldt:
    dec 2015

    Følger: 1 Følgere: 5 Svar: 262
    #17   24. jun 2017 Som jeg skrev tidligere, så er det en fin løsning du har lavet der. Bare lad den bolt sidde.

    Og igen er vi tilbage ved at det er ærgerligt at din udstødning ikke passer ordentlig, og du skal forvente at udstødningen eller blokken knækker med tiden smiley


  • #18   24. jun 2017 Der skal sidde et mellemstykke mellem blokken og ophænget, så jeg skal bare have fixet det så spiller den smiley

Kommentér på:
Blindrør/sls-system

Annonce