{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
232 visninger | Oprettet:

Udstødning begrensning trigger {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en trigger som stadig har begrensning i udstødning har pillet den ved for røret men hvad men de andre to hvordan piller man dem?:) Det kunne ogs være fedt hvis nogle hvil fortælle hvor alle begrensninger er så kan jeg lige tjekke efter??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstødning begrensning trigger
  • #1   21. jun 2017 der er også gear begrænsningen og en ved studsen og så er der en begrænsning i cylinderen ved udstødningsporten (den er gjordt mindre) og så er der en begrænsning i bagpotten og den kan ikke fjernes så du skal købe en ny bagpotte og der er en begrænsning i luft filteret og så er cdi også begrænset jeg har dog en ubegrænset cdi og en ubegrænset bagpotte du kan købe af mig (brugt kørt maks 35km) og bagpotten har fået sat et mellemstykke på som gør at den passer på std. udstødning da dæmperen ellers er lavet til gianelli enduro

  • #2   21. jun 2017 Jeg har ubegrenset cdi og 6 gear jeg har kun begrensning i udstødning og lift filter men ligger snart power filter på pris på bagpote og ved du noget om den sidste begrensning i udstødning?

  • #3   21. jun 2017 Har ogs en begrensning i karbu/gaspjæld
    Men hvad er der men den begrensning i cylle den har jeg aldrig hørt er du sikker du ikk mener at udstødnings porten til cylle er bægrenset?


  • #4   21. jun 2017 ?

  • #5   21. jun 2017 Ring til ??+45 50 69 05 21??

  • #6   22. jun 2017 jo det var efter min mening også det jeg skrev (det med at udstødningsporten er gjordt mindre)

Kommentér på:
Udstødning begrensning trigger

Annonce