{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
208 visninger | Oprettet:

MHR 47,6 {{forumTopicSubject}}

Hey SG, har min sonic der står med ny rhq tap og htq gearing og nyt mhr 47,6 og lejer?? Har godt nok en 9k på som udst, lidt lille, og 21mm, har sat en 160 dyse i som den første og den starter helt fint, det er min første gang jeg roder med alu cylinder og vil egentlig bare høre om dysen kan være for lille for har ikke større lige pt, og søger råd til indstilling??
Og ville et iridium tændrør være godt til den?
Tak for svar på forhånd!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MHR 47,6
  • #1   1. okt 2016 Glem alt om den scooter før du får en anden udstødning på..

  • #2   1. okt 2016 du skal self have et powerfilter på og grundstil luft skruen 1.5 ud og køb et dyssesæt og sæt en dysse i der er for stor og trap så ned i str til du rammer den rigtige der hvor den brænder rent og er hurtigst i gas respons opt og topfart skal du tage og der skal være fint brunsort tændrør og til sidst skal den finjusteres på luftskruen skru den op i tomgang på tomgangs skruen sådan du kan høre motoren rigtig og skru så atter på luftskruen og der hvor den går højest op i tomgang skal den stå så har du ramt den helt rigtige mængde af luft og benzin og så skruer du så den ned i en passende tomgang bagefter igen så har du finjusteret din karburator men køb nu en ordentlig uds til denne super cylinder det er jo den store malossi mhr hyber racing havde det været mig smed jeg helt sikkert også et overrange kit på

  • #3   1. okt 2016 Ved godt udst er for lille men det smadre da ik mit cylle?

  • #4   1. okt 2016 nej men det begrænser jo nok hele din opsætning med denne 9 k sports uds til de tamme blå støb jern s cylindre de ofte bliver solgt med
    så er det bedre du køber R-setup 11k racing uds til dit fine hyber kit smiley
    det er jo noget af et cylinder kit


  • #5   2. okt 2016 Det er bare for dumt at begynde at indstille dyse, blandings/luft skrue, tomgang, rullevægte, trykfjeder, trimfjedre, koblings blade osv..
    - Forrige så at indstille det hele igen når du får en ordentlig udstødning på..

    Din cylinder har INGEN kræfter i de omdrejninger den udstødning arbejder i..
    Du vil få ryk af en støbejern cylinder..


Kommentér på:
MHR 47,6

Annonce