{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yasuni z
  • #1   23. apr 2016 Skal nok passe ja..

    Yasuni Z er optimeret til 50cc sport og standard..


  • #2   23. apr 2016 100% bullshit smiley

    Yasuni Z skal køre 10x bedre. Yas Z er til 50cc,men det er og GG.

    GG er en touring udstødning INGEN touring udstødninger er bedre en Yasuni Z.kun R-setup 11k



  • #3   23. apr 2016 Til 70cc sport har GG højere topfart end YZ..
    Det er bare fakta..

    GG har langt bredere arbejdsområde og mindre modstand end YZ, og derfor egner den sig bedre til 70cc..
    Dog ikke sagt GG er nogen god udstødning, for det er det bestemt ikke..
    - Den er fornuftig til prisen og har lavt støjniveau, men det er også ved at være det..

    YZ er helt håbløs på alt andet end standard 50cc og små 50cc sport cylindre..


  • #4   23. apr 2016 Stadig bullshit...

  • #5   23. apr 2016 Der er din mening..
    Og så er der fakta..


  • #6   23. apr 2016 Det er min mening ja og det er fakta Google It...Gg er en standard touring udstødning. Yasuni z er en top sport udstødning der giver væsentlig mer hk. Selv i et 70cc.



  • #7   23. apr 2016 Nogen gange er Google bare ikke nok..

    Google kan også fortælle dig det gør ondt at få et spark i bollerne..
    - Men du bliver nød til selv at prøve det for at vide HVOR ondt det gør..

    YZ kan du kalde hvad du vil men top sport er og bliver det aldrig..
    - I så fald hvad vil du så kalde YR?


  • #8   24. apr 2016 http://www.tuningmatters.com/reviews/exhausts/scooter-tuning-exhaust-test/

    Giannelli Go er i samme kategori som Leovince Touring. Kun i DK folk mener en touring udstødning er bedre en f.eks Yasuni Z. som jo er en god Sport udstødning. Yasuni R er en enda bedre.


  • #9   24. apr 2016 Hvis YZ er top sport..
    Hvad er YR så? smiley

    Og nej Leoen er tam i forhold til GG..
    Den sidder ennda monteret fra standard på nogle udenlandske maskiner..


  • #10   24. apr 2016 Les testen da. YZ er en god Sport udstødning. YR er en bedre,stadig Sport udstødning. En touring udstødning er ikke bedre en YZ eller YR.

    du har meget spesielle teorier ang GG. Det er en touring udstødning. Gir ik så mange RPM som YZ

    Vis meg en utenlandsk scooter med Leovince touring standard.


  • #11   24. apr 2016 Du svarer ikke på det jeg spørg om..
    Kan eller vil du ikke?

    Og du bliver ved med at ændre på det du siger?


  • #12   24. apr 2016 Har svart deg 2 ganger. smiley

    YZ og YR er begge sport udstødninger. YZ er ment for 50 og YR er ment for 70. Poenget her er at GG ik er bedre en noen av de. Det er bare fakta.


  • #13   24. apr 2016 Du siger YZ er TOP Sport..
    Hvad er YR så?
    - Det er vidst 3. Gang jeg spørg og har endnu ikke fået et svar.. (Ud over de nu begge pludselig bare er sport?)

    Har aldrig sagt GG er bedre end YR til 70cc, for det er den ikke..
    Men den har højere topfart end YZ på 70cc..


  • #14   24. apr 2016 Skulle svart deg skikkelig,men du forstår ikke Norsk. Du vrir og vrenger på det jeg skriver. Du svarer heller ik meg på det jeg har spørt om.


    Til han der laget emne: Yasuni Z er et bedre valg,selv til 70cc. Det er bare å ta et google søk. Eller du kan se i den test jeg har linket til. Det er og noe som i Norge heter sunn fornuft. Noe ik han over har.

    Jeg har selv kørt både GG og Yasuni Z. Yasuni Z giver bedre topfart å kraft. GG giver bedre buntræk men er ik i nærheten av samme topfart. GG er en 50cc udstødning som skal erstatte den som er standard. Den er bedre en standard,men langt ifra knæk udstødninger som Yasuni Z. Det er bare fakta,selv om man befinder seg i Danmark. smiley


  • #15   24. apr 2016 Og så har vi noget i Danmark der hedder kendskab til indstilling..

    Gider ikke diskutere med en stædig nordmand som lægger alt sin tillid til Google..

    GG er ikke bare en erstatning for den originale.. Det er en tunudstødning præcis som alle de andre..


  • #16   24. apr 2016 Du vrenger stadig på det jeg skriver smiley Du er tydeligvi vandt til å få viljen din her på scootergalleri. Som en liten baby jo.

    Nå er personangreb om at jeg ik kan indstille osv ditt eneste forsvar. Jeg prøver i det mindste backe opp mine forklaringer med henvisninger til den der test,og google for at få andre som leser dette til å forstå bedre. Du kommer bare med dine "fakta" som du drar ut av ingenting. Du vil ik engang se over disse tester andre har gjort. Du vet alltid best.

    Dere som må lese dette : Gør research før dere hører på Ralle. Han er gærne gammel,men har alt for sære teorier,han ikke engang kan backe opp med fakta.


  • #17   24. apr 2016 Stop da dig selv..
    Det var dig der begyndte med i har sund fornuft i Norge..
    Til det skrev jeg bare vi kunne indstille i Danmark..
    Så hvem er lige dobbeltmoralsk her?
    Personligt angreb? smiley :D

    Jeg HAR læst den test du linker til, men hvad skal nogen bruge den til, når kun en af de nævnte to udstødninger er testet?

    Svarer til nogen vil vide om en VW Passat er bedre end en Seat Todedo, og du henviser til en test mellem VW Passat og Skoda Superb, bare fordi Toledo og Superb er i samme klasse..
    - Det giver jo ingen mening..

    Prøv med noget erfaring og fysisk fakta..
    Google er godt, men ikke til alt..

    Slut her fra..


Kommentér på:
Yasuni z

Annonce