{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
723 visninger | Oprettet:

kaj n
kaj n
Tilmeldt:
27. aug 2004
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Athena racing 47, 6 erfaringer {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have et kit på min stalker, en athena racing ac, og så har jeg tænkt mig en naardo, og jeg vil heslt høre fra de gode, ikke dem der egentlig ikke kan mærke om den kører ordenligt...
Så hvad kører den med nardo, 17,5 std karburator, og athena racing.?
Hvad ville ellers gå skide godt til den cylle?
Ikke c16, jeg vil højst betale 1300kr...

Så sig frem med erfaringer om topfart osv.. jeg kan da tænke mig til at den vil gå 100km/t hvad kan der mere fortælles om den cylle og så en udst?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Athena racing 47, 6 erfaringer
  • #1   20. mar 2005 øh.. nu er der ikk std krumtap i vel?


  • kaj n
    kaj n Tilmeldt:
    aug 2004

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   20. mar 2005 Jo det kan den sq godt holde til det er jo en god tap der sidder i piaggio..

  • #4   20. mar 2005 du skulle i hverfald overveje en ny tap ! for godt nok ka den tage 13k rpm men der bliver os der omkring den tager !,- det ville køre rigtig godt sammen ! men std med el choker skulle du nok os skifte for det der el choker er noget pis !! det holder ikk en skid når du får cyl på,- og så kan du ikke indstille den og alt så noget, så smæk 21 mm DO med manuel på det ved man hvad er ! ;D ,- hehe

  • #6   20. mar 2005 nardoen bliver nåske lige i den lille ende til den cyl men det skulle kunne køre rimelig sammen !

  • #7   20. mar 2005 Kennet S: en helt std stalker tap kan t 13000 omdrejninger ! det VED jeg.. og der sidder SKF lejer i helt std. ! og de kan os ta 12-13k omdrejninger !..

  • #8   20. mar 2005 ja eller stage6 racing ! det er PRÆCIS det samme !!!

  • #9   20. mar 2005 DH [ Team Dublo ]
    Jeg giver dig helt ret..

    Jeg sys det er noget pjat, meget af det folk tænker på at en tap kan gå 14000 og så derover er den bare ødelagt.
    Jeg vil også beholde krumtappen istedet for at skifte alt det skidt ud og så meget bedre kan de andre tappe sq ikke være, nogle af dem siger forhandlerne jo bare at de er afbalanceret til 18.000....

    Og mht udstødning ligger nardoen lige i underkanten, en c16 ville være god MEN det er så netop der du skal til at skifte til en 22dellorto, hvis du har nardoen på, tror jeg godt den karburator kan følge med, så hænger det hele sammen.

    Og du har egentlig selv en fin anelse om tophastigheden, da den ikke vil gå meget stærkere uden gearing.

    Én anden ting jeg ikke giver så meget for det er en ny membran, du kan ihvertfald godt købe den cylinder og en nardo til.

    Jeppe J

    Man kan sige at athena racing ligger på kanten der hvor jeg ville begynde at skifte krumtappen, men det går an.
    Det samme gør den 17,5 mm også...


Kommentér på:
Athena racing 47, 6 erfaringer

Annonce