{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
803 visninger | Oprettet:

indstilling!!HJÆLP SØGES {{forumTopicSubject}}

Hejsa.. jeg står med et problem jeg ikke helt kan forstå? Jeg står her med én vespa ciao.. Opsætning er følgende. Polini Speedengin, 63cc polini, 13/13 kaburator og mazzucchelli krumtap.. den køre rigtig godt. 76 målt på gps.. og det var med alm kobling og remskive på.. Jeg har så efterfølgende sat 17" fælge med vario nav, mallossi vario, gul fjeder på, i håb om bedre træk og topfart.. optrækket har den fået men har simpelthen mistet meget topfart og køre med vildt mange omdrejninger? Har prøvet 6g 8g og 9g ruller og også alm fjeder men kan simpelthen ikke få fart ud af dén? Er det gear - ratio i navet der er for høj? Den hedder vidst 11:1 ét eller andet? Kan ikke huske det sidste tandhjul ?. Håber der er nogen der har et godt råd? Vh Dennis


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  indstilling!!HJÆLP SØGES
  • #1   13. feb 2016 Ja gearing sidder i baghjulet men om det er den kæmper tror jeg næppe... Men variator på burde den trække rigtig godt... Havde en kammerat med en std ciao som var fra Tyskland og den nappede uden problemer alle scooterne i optrækket... Men det er også ændringen fra remhjul til vario... Men kan ikke huske om kobling findes i flere str, det er desværre for mange år siden jeg har rodet i ciao

Kommentér på:
indstilling!!HJÆLP SØGES

Annonce