{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ideer/bud/forslag
  • #1   22. nov 2015 Har du stadig ikke fået den til at køre 100%? smiley

    Du kunne jo købe en Yasuni R. Du kan også bruge den med din Stage6 cylinder på et senere tidspunkt. Men den vil ruste hurtigt, når du kører rundt i salt her om vinteren, så jeg ville vente med udstødningingen.


  • #2   22. nov 2015 Det er da Black trophy?.. Har stage6 også lavet dem da? smiley

    -Nej har fået bilregninger osv..


  • #3   22. nov 2015 Jeg ved godt det er black trophy, siger bare at du kan bruge den med din Stage6 cylinder, hvis du skulle bestemme dig for det.

  • #4   22. nov 2015 Har ikke en stage6 smiley Men hvis Yasuni udstødningen ruster hurtigt må den jo vente smiley Men hele variomatikken er jo std, så står sådan lidt... Det er endten et vario kit eller anden udstødning smiley

  • #5   22. nov 2015 Jeg forveksler dig med en anden, du har ikke en Stage6 cylinder, har du? :b

    Men du kan kigge på noget knæk, Yasuni Z, Yasuni R eller 9k/11k. De giver mere ydelse i forhold til GG.


  • #6   22. nov 2015 Ja det må du have smiley Det går smiley

    Ja okay.. Det er også rigtigt med knæk.. Men den vario burde også gøre en stor forskel vel? Udover udstødningen nok ikke vil kunne følge med så? smiley

    Den behøves bare heller ikke lyde som en tunet knallert smiley


  • #7   22. nov 2015 Så er en 9k et bedre valg. 9k yder godt på sportskits. Men så kan du måske ikke bruge centerstøttefoden. Så skal du have en sidestøttefod tror jeg. 11k er specielt egnet til PGO, så man kan bruge det uden at tage centerstøttefoden af.

    Men 9k er bedre til sport, hvor 11k er bedre til mere omdrejningsvillige cylinderkits. Kører du med powerfilter?


  • #8   22. nov 2015 Ja der er power filter på smiley Og center støttefoden har jeg længe overvejet at fjerne smiley

  • #9   22. nov 2015 Så kan du roligt tage 9k og de om centerstøttefoden kan være på. Hvis ikke skal du have en sidestøttefod.

  • #10   22. nov 2015 Super smiley Tak Jens. Den vario klør dog stadig lidt i hovedbunden smiley

  • #11   22. nov 2015 Jeg fik ikke så meget ud af en Malossi Multivar da jeg havde sportsopsætning på med GG og 17,5mm. Så jeg er lidt skeptisk på det område smiley

  • #12   22. nov 2015 Jaa okay, den er sku også fin som den er smiley

  • #13   23. nov 2015 Havde helt kalrt ladet der være std vario i indtil videre.
    Jeg kan varmt anbefale at fjerne centerstøttefoden. Med den på er lean angle normalt begrænset til under 45 grader på en scooter.
    Uden er der pludselig sideværs frihøjde nok til at komme ned på siden af dæk gennem sving.
    Knækudstødning er unødvendigt til gadebrug med de priser r setup udstødningerne 9k og 11k koster hos msp.
    Eller burde man få sig en maskine med større boring i stedet for at skrige rundt på sådan en øredøvende totakter.
    Ved godt loven er fuckd up men stadig. Risikoen for at blive stoppet på mc med samme fart er meeeget mindre.


  • #14   23. nov 2015 Er aldrig i mit liv blevet stoppet, og bliver jeg endelig stoppet giver det samme slag over fingrene.

  • #15   23. nov 2015 Man kan godt lægge sin scooter ned mere end 45 grader når man står ved siden af den, men sidder man på den gennem et sving med 50 kmt så bliver sttøddæmperen trykket sammem et par cm og centerstøttefoden kommer så meget nærmere

  • #16   23. nov 2015 Netop derfor har jeg længe overvejet at fjerne den

  • #17   23. nov 2015 Men jeg ville vente med det til sidestøttefoden er klar til montering smiley
    Fjernede centerstøttefoden på min ene scooter fordi den var skæv og knækkede da jeg rettede den for 10. Gang. Så kunne den ikke holde scootere stående længere og så fjernede jeg lortet selvom jeg ikke havde sidestøttefod.

    Efter et par måneder var jeg pænt træt af altid at skulle finde noget at stille scooteren op ad.
    Det begrænser også rimelig meget om man kan parkere under halvtag, lidt ude af syne, låse baghjulet fast til lygtepælen den står op ad osv.
    Det er så også københavn. Jeg kører mange forskellige steder hen hele tiden og der er parkerede cykler der fylder, tyve der stjæler lynhurtig, folk der skal gå og cykle over det hele og politi relativt ofte.

    Hvis du bor et sted med lidt mere plads og ro på så kan man sagtens klare sig uden støttefod. Sønderjylland der skal måske ikke parkeres så mange gange så besværlige steder som kbh


  • #18   23. nov 2015 Har sidestøttefod

  • #19   23. nov 2015 Super

Kommentér på:
Ideer/bud/forslag

Annonce