#6
20. okt 2015
Hmm okay. Så når man har kørt 5000km med et cylinder ( tolerance ) så køber man ikke et tolerance D når cylinderen er ved ar være slidt? Lige på cross
#8
20. okt 2015
nu kan man jo heller ikke sammenligne cross og scooter, og slet ikke hvis det er en standard scooter. Da cylinder væggene ikke bliver slidt lige så hurtigt.
Det er bare at købte et nyt stempel med samme tolerance . Så er du kørende igen.
#10
20. okt 2015
nu nævnte du jo så ikke noget om at det var 47,6 i starten.
Jeg ville stadig bare købe det samme stempel.
Med mindre du har planer om at hone cylinderen .
jun 2008
Følger: 33 Følgere: 74 Scootere: 9 Emner: 170 Svar: 10.026
maj 2014
Følger: 2 Følgere: 126 Scootere: 1 Emner: 40 Svar: 937
sep 2014
Følger: 110 Følgere: 381 Scootere: 6 Emner: 76 Svar: 1.048
maj 2014
Følger: 2 Følgere: 126 Scootere: 1 Emner: 40 Svar: 937
sep 2014
Følger: 110 Følgere: 381 Scootere: 6 Emner: 76 Svar: 1.048
maj 2014
Følger: 2 Følgere: 126 Scootere: 1 Emner: 40 Svar: 937
sep 2014
Følger: 110 Følgere: 381 Scootere: 6 Emner: 76 Svar: 1.048
jan 2008
Følger: 47 Følgere: 37 Scootere: 18 Emner: 11 Svar: 56
Det er bare at købte et nyt stempel med samme tolerance . Så er du kørende igen.
Evt. skift top samt bundpakning .
maj 2014
Følger: 2 Følgere: 126 Scootere: 1 Emner: 40 Svar: 937
jan 2008
Følger: 47 Følgere: 37 Scootere: 18 Emner: 11 Svar: 56
Jeg ville stadig bare købe det samme stempel.
Med mindre du har planer om at hone cylinderen .
maj 2014
Følger: 2 Følgere: 126 Scootere: 1 Emner: 40 Svar: 937
maj 2014
Følger: 2 Følgere: 126 Scootere: 1 Emner: 40 Svar: 937
maj 2014
Følger: 2 Følgere: 126 Scootere: 1 Emner: 40 Svar: 937
jan 2008
Følger: 47 Følgere: 37 Scootere: 18 Emner: 11 Svar: 56
Well, som sagt, jeg plejer bare at smide et stempel af samme størrelse i igen.
Og det har virket fint for mig.
Tolerance D