{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
648 visninger | Oprettet:

Derbi gear kasse smadert {{forumTopicSubject}}

Hvordan ved jeg om den har de gear den skal ha uden og ha startet den da jeg er ved og bygge en derbi senda op fra bunden og er ledt i tvivl om alle gear virker og hvor mange der er det en derbi fra 2000 2002 skal man ha koblings kabel på og kæde før man kan mærke om alle gear er der og hvor mange der er for når jeg bare rykker gear pedalen op sker der ikke så vildt maget skal siges jeg dog har fundet fri gear og et eller flere gear håber nogen her inde har nogen fåd til mig og har i ikke så la vær med og komme med et dumt svar vis i ikke ved nået om det


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Derbi gear kasse smadert
  • #1   8. okt 2015 jeg plejer at ha alt samlet motor mæssigt inkl. kobling og kæde på og gearpedal og så tar du koblingen og trykker en ned og går frem tager den ved så har du ramt første gear trykker du en halv op burde du ramme fri gear når du går frem igen osv osv. er den fra den årgang du siger og en 30 er så har den 4 gear hvis det ikke er skiftet er den det er det en 6 trins. håber det gav menning

  • #2   8. okt 2015 Vil lige sige det en 45 men du mener et ned og 1 gear ledt op og jeg rammer fri gear og så skulle der komme 3 eller 5 gear mer op ad

  • #3   8. okt 2015 hvis det en 45 er der 6 gear som ligger første ned resten op det vil sige nu du har ramt frigear så trykker du 1 gang ned på gear pedalen så burde du ramme første. trykker du så en halv gang op så burde du ramme frigear igen du skal huske at gå med maskinen når du gør det

  • #4   8. okt 2015 Okay det husker jeg tak skal du ha smiley

Kommentér på:
Derbi gear kasse smadert

Annonce