{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.023 visninger | Oprettet:

Martin O
Martin O
Tilmeldt:
6. apr 2011
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Yamaha tzr 50 Hjælp!! {{forumTopicSubject}}

Hej jeg sidder inde med en yamaha tzr 50. som gik i stykker for lidt tid siden. og jeg har intet forstand på at lave sådan en. men jeg kender en som der er god til at lave knallerter men som intet forstand har på tun dele. så han fandt frem til hvad den fejle og gav mig opgaven at finde de nye dele. og det var stemplet som havde sat sig. og så vidt jeg kan se. er min cylinder en Hebo Am7r 43mm og mit stempel er et athena b tolerance i samme størrelse. og cylinder har ikke taget skade kun stemplet så mit problem er jeg skal finde et nyt paknings sæt. og et nyt stempel. og jeg kan bare ikke finde det stempel nogen steder. så mit spørgsmål er om der er nogen som kan finde det og linke det til mig. eller bare finde et der ville kunne passe i min cylinder. og selvf også paknings sæt smiley på forhånd mange tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha tzr 50 Hjælp!!
  • Martin O
    Martin O Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #2   5. okt 2015 fejl skyldtes at olieblanderen ikke var sat til og det havde tidligere ejer ikke informeret mig om.. så jeg har kørt uden olie og det er derfor det satte sig

  • Martin O
    Martin O Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #4   5. okt 2015 som sagt han har kigget det hele igennem og siger det kun er nødvændigt at skifte stemplet.. da jeg var heldig den ikke har taget mere skade end den har.. smiley men jeg køber bare helt nyt cylinder kit..

  • #6   5. okt 2015 Et lille tip hvis du har tid til at vente så bestil et kit på eBay du kan finde et godt 70cc til lige omkring 500kr har selv et på en.af mine rx50 som.har samme motor som.din.og den har kørt upåklageligt i de 1,5år jeg indtil nu har haft sættet på og den køre sku nogle km:D

Kommentér på:
Yamaha tzr 50 Hjælp!!

Annonce