{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.037 visninger | Oprettet:

VGA Versus 4T hvad er muligt ? {{forumTopicSubject}}

Hej alle,
Jeg har købt en VGA Versus 45 4T
Den eneste begrænser er på CDI som jeg har kørt via en kontakt så muligheden for 47km/t er der... ellers er den standard.
Men syntes den er lidt sløv i optrækket den løber ca.62-65km/t ifg. GPS hvilke enligt er tilfredsstillende for mig, men kunne godt tænke mig den var lidt hurtigere i optrækket, nogen der har nogle idéer som kan hjælpe ?

Jeg har selv tænkt på en sports udstødning, portning af topstykket vil det hjælp ?
har søgt vidt og bredt efter en 70ccm cylinder og udstødning men har intet kunne finde som kan bruges til motoren, nogen der har erfaringer?

Lidt teknisk info om maskinen.
VGA Versus som reelt er en Longjia LJ50QT-2F med 4T vandkølet motor med 3 ventiler motor model: LJ1P38MB


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VGA Versus 4T hvad er muligt ?
  • #1   17. sep 2015 Ved ikke om det passer, men har hørt motoren er magen til Yamaha neos og når jeg ser billeder af neos cylinderen ligner den også den til versus/mover

  • #2   17. sep 2015 Men hvis det er en 45kmt er det da ikke sjovt at blive stoppet, bøderne er da for dyre.

  • #3   17. sep 2015 Hej Jannik,
    Er ikke sikker på at delene fra Yamaha neos passer, snakkede med en forhandler som sagde at de havde forsøgt at monter cylinder på en Versus men at det ikke gik.
    Skulle jeg lave noget så er jeg også mest interesseret i noget der er "usynligt" altså fks. portning af topstykket, men der er vel ikke meget at hente af effekt ved det ?
    Udstødning skulle være noget der minder om den originale og ikke larmer men da det er en 4T så er der nok ikke meget at hente på udstødning, så spørgsmålet er om det kan betale sig.
    Eller om der er andet der kunne afhjælpe lidt på optrækket.
    Du har ret i det med bøder, så meningen er også at tophastigheden skal være under grænsen hvor de kan konfisker den er det ikke fra 64 og op ?
    Derfor er cdi begrænseren også ført via en kontakt så den kan aktiveres.




  • #4   17. sep 2015 Jeg har selv lige købt en stage 6 Deep tone udstødning til min 4 takt og det gav både i optrækket og topfarten og så får knallerten en lækker dyb lyd men stadig dæmpet i topfart kan klart anbefales... Den passer vidst på de fleste 4 taktere med 12 og 13" hjul og kan købes hos speedline for omkring 800kr

  • #6   18. sep 2015 okay fandt den, speedline mener ikke forrøret er langt nok til en versus

  • #7   7. apr 2016 Hvad med en variator. malossi multivario?
    Har du fundet en udstødning til den? Tror godt du ku tilpasse den her- http://speedline.dk/da/scooter/udstoedning-tecnigas-next-r-s-tg-0609505rce/


  • #9   7. apr 2016 En std 4t udstødning har heller ikke et lige hul igennem potten. Men flere kamre. Så der er mindre modstand i den knæk der

  • #10   16. maj 2018 er nok ca. 2 år for sen på den men ville lige spørge hvordan du har kørt din kontakt måtte du forlænge ledningen eller pasede det bare med og forstyre kontakten ikke signalet når den er slået til ??


Kommentér på:
VGA Versus 4T hvad er muligt ?

Annonce