{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
573 visninger | Oprettet:

Optræk indstilling {{forumTopicSubject}}

Hey sg.

Har en aprilia rally, som jeg ikke kan indstille ordenlig i variatoren. Hvis jeg køre med 2,5 grams ruller tar den mange omdrejninger og hvis jeg smider 2,7 gram ruller i vil den ikke trække i gang.

Opsætning

Athena racing.
Top performance krumtap.
R-setup 11k udstødning.
Malossi eprom tænding er indstillet til 2,25 før top.
Stage 6 studs, mener det er 24 mm.
Stage 6 membran.
Dellorto karburator 21 mm.
Dopler luftfiler.
Top performance variator.
Polini kobling.
Aerox gearing.
29 kg trykfjeder.
Blå trimfjeder fra polini.

Håber der er nogle der har et bud på hvad der kan værre galt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Optræk indstilling
  • #1   29. jul 2015 det var også nogle vanvittige lette ruller du skal da mindst op i 4 grams eller udnytter du ikke din motor,

  • #2   29. jul 2015 det lyder som om du måske har vendt en af rullerne på tværs da du lagde 2.7gr i.

    10% tungere ruller skal ikke gøre at den går fra alt for lette til alt for tunge ruller.
    2.75gr = 110% af 2.5gr

    umiddelbart tænkte jeg din trykfjeder var blevet slap. så den bare klapper sammen..

    det kan også være fordi trykfjederen går for stramt på torquedriveren på bagerste remskive, så den ikke altid kan strække sig helt ud igen efter at have været klemt sammen i højere gearing?

    der er i hvert fald noget andet galt end bare rullevægtene


  • #3   30. jul 2015 Har lagt rullerne rigtig og der er helt ny trykfjeder på så det er ikke fordi den er slap. Så det må være fordi den går stram på torquedriveren, må prøve og se om jeg kan gøre noget ved det.

Kommentér på:
Optræk indstilling

Annonce