{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
893 visninger | Oprettet:

AC cylinder kit. til LC cylinderkit {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have ombygget min Sonic fra AC til LC cylinder kit med alt der nu skal bruges. Men jeg skal lige være sikker på nogle ting først inden jeg bruger penge på noget smiley

Pt lyder min opsætning på
PW 48 mm cylinder kit. "Protuna"
Italy-racing "Race krumtap"
Dello´21 mm kabu med dysse #94
Power luft filter
Italy-racing variator med 6 grams ruller
Stage6 kobling standard størrelse
røde trim fjeder
gul tryk fjeder
C4 krumtaps lejer
Top performance Nardo udstødning
Membran med Malossi carbon plader

Min sidste målte topfart var ca 110 km/t

Har kig på to ombygnings kit.
http://speedline.dk/da/scooter/cylinderkit-top-performances-due-plus-70ccm-ombygningskit-oe10mm-s-t-9911210/
Og
http://speedline.dk/da/scooter/cylinderkit-top-performances-trophy-70ccm-ombygningskit-oe10mm-s-t-9911090/

Begge tiltaler mig. Men hvor meget er forskellen.?

Men Hvilken dysse skal jeg satse på ud fra min opsætning. Og kan jeg stadigvæk bruge min Top performance Nardo udstødning til kittet..

Hvad angår køler har jeg kig på en Aerox køler.

Jeg bruger min scooter til hverdags formål. Frem og tilbage på arbejde 24 km.. og ind til byen 12 km..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  AC cylinder kit. til LC cylinderkit
  • #1   3. jul 2015 Begge nogen gode cylindere, men der er mere spark i DUO PLUS.
    Trophy er en sport cylinder, hvor DUO PLUS er noget ala racing/semi racing.

    Ja, du kan bruge TP Nardo til begge. Hvilken dyse du skal bruge, kan jeg ikke svare dig på smiley


  • #2   3. jul 2015 Nej tænkte nok det med dyssen kan være svær at svare på

    To ens systemer køre jo aldrig ens med samme dysse alligevel.

    Det var også mere om nogle kunne komme med ca Dysse. Så jeg har en smule at starte ud fra. og justere ind fra. smiley

    Så hvis vi tænker til hverdags brug burde trophy være helt fint. smiley Kører alligevel ikke med full gas altid. men holder mig ca til de 70 / 80. smiley


  • #3   3. jul 2015 Hvis jeg ikke tager helt fejl er begge støbejerns og holder meget bedre end alu racing cylindere.

    Hvis du ikke vil have noget vildt er Trophy en fin cylinder, men for bare 300 ekstra ville jeg overveje det :b


  • #4   3. jul 2015 Farven springer i hvertfald på mig. og give de 300 kr extra er også noget at overveje.. Så det bliver nok due plus. smiley


Kommentér på:
AC cylinder kit. til LC cylinderkit

Annonce