{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
497 visninger | Oprettet:

std hot med stage 6 pro {{forumTopicSubject}}

Ka det lade sig gøre at smide et stage 6 pro på hot som er fuldt ud std? "selvf med taget begrænsninger" eller ska jeg os skifte noget andet for at den ka trække med deT? har en evt tanke på at smide 4.5g ruller i for at den ka få lidt mere at trække af. Men sku jeg evt også skifte dyse? :)?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  std hot med stage 6 pro
  • #1   28. maj 2015 Større karburator, passende dyse, passende udstødning, lettere ruller, gerne et nyt krumtap + lejer, ellers holder tappen ikke så længe.

  • #2   28. maj 2015 Hmm... gir ingen mening folk så køre med 70ccm på dem :).. Men det er bare til for sjov.. det er ik permanent men kun i 1 time eller 2. hvor jeg skal lege lidt med den smiley

  • #3   28. maj 2015 Der er 70cc sport og så er der 70cc racing. Stage6 Sport Pro minder mere om en racing cylinder. Men hvis du er ligeglad med om krumtappen tager skade af det, og at det kan ødelægge motorblokken + cylinder, så kan du bare bruge std tap.

    Men du får mest ydelse for det, hvis du kombinerer det med mindst 17,5mm karbu og en god udstødning.

    Du kan også bare nøjes med en 70cc sport, kan anbefale TP Black Trophy 70cc, så behøver du ikke at skifte krumtap. Kun udstødning og dyse om smiley


  • #4   28. maj 2015 Ja men som overskriften lyder er HELE scooteren std.. og for at leje lidt ville jeg smide mit stage 6 på den.. vil smide de 4.5g for at den ka trække ordenligt men spørgsmålet var om jeg så os sku skifte dyse osv smiley "dvs" HAR IKKE ANDET. det er kun for at lege.. kun i 1 -2 timer. intet andet smiley

  • #5   29. maj 2015 Du skal dyse op, ellers sætter den sig meget hurtigt med standard 72 dyse, hvis den overhovedet gider at køre med en så lav dyse. Der skal du op på 92-100 dyse ville jeg tro.

  • ScooterBo
    ScooterBo Tilmeldt:
    apr 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #6   29. maj 2015 Prøv nu at se hvad manden skriver.
    Du skal dyse op ligemeget hvad du gør.
    Der skal større udstødning og karburator. Højt sandsynligt også en anden kobling og vario.
    Din scooter er sku ligeglad med, om du bare skal "lege" i 1-2 timer.
    Der skal mer til, en bare et rulle skift.


  • #9   29. maj 2015 Det tror jeg ikke kommer til at køre godt. Der skal du have større cylinder osv på. Var det Replica-udgaven så ville den køre fint! smiley

  • #10   29. maj 2015 replica udgave så køre det haha hold da kæft mand det har ikke en skid at sige

  • #11   30. maj 2015 Ved du noget som helst, Ole N?

  • #12   8. jun 2015 Det ska lige siges i alle HAR taget fejl. har nu kørt med det i en uge.. Lortet trækker fint. tændrør er nødebrundt. "Som det skal være". Køre speedo ud i løbet af ingen tid. Den har haft sat sig 1 gang. Pga jeg kørte med bundgas konstant. i en time. MEN ellers har der overhovedet ik være noget som helst.. (:

Kommentér på:
std hot med stage 6 pro

Annonce