{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ka std street krumtap holde
  • K L
    K L Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 3
    #1   24. maj 2015 Hvis det bare er deres sportsudgave så kan den sakens, hvis det er racing og du presser den for hårdt så ødelægger du krumtaps lejrene, krumtappen skal normalt også skiftes efter lejerene ryger en tur

  • Magnus G
    Magnus G Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 30
    #2   24. maj 2015 jeg ved dsv ikk hvilken det er. men ka det gå ud over motoren på nogen måde hvis den går i stykker?

  • K L
    K L Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 3
    #3   27. maj 2015 Ja topstykket overlever nok, men cylinder og stempel kan du næsten være 99% sikker på ikke klare det heller, der skal ingenting til før cylinderen river sig, for krumtappen flytter sig jo også med et enormnt pres, du kan godt køre med det muligvis, men du skal ikke langt over 10000 omdrejninger før det begynder og gå den gale vej. Min mening... Jeg ville skifte tap og lejer. Men på den anden side.. Det er ikke en vild opsætning overhovedet, men hvis det er racing så tager den nok lidt for mange omdrejninger


  • Magnus G
    Magnus G Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 30
    #4   27. maj 2015 har kørt lidt på den, men dog ikk med fuld gas da cylinderen ska køres til... men tror bare jeg tar chancen smiley

  • K L
    K L Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 3
    #5   27. maj 2015 Tror heller ikke der sker noget, men hvis der gør.. Surt show smiley


Kommentér på:
Ka std street krumtap holde

Annonce