{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.002 visninger | Oprettet:

Derbi senda Tuning {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen, jeg ville lige høre om det er meningen at min Derbi Senda sm 2010 kun kører 45-50km/t i ond modvind og 75km/t i en god medvind. Altså om den ikke burde kunne køre mere? bare i lidt modvind på lige vej, kan jeg ikke få den højere op end i 4-5 gear hvor den kører 50-60 km/t.

Opsætningen er:
Helt std motor.
Fjernet begrænsning i luftfilter, karburator, gearkassen.
Der er Leovince handmade x-fight udstødning på (med begrænsning) og 92 dyse i karburatoren, gearing 14-53
I må lige spørge om i skal vide mere for at kunne bedømme. Jeg er nybegynder i dette område.

+ Jeg ville gerne at maskinen skulle op og køre omkring 90 km/t.
Ved i hvordan jeg nemmest og billigst kan få gjort det? Jeg har tænkt på at skifte udstødning..

Tak på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Derbi senda Tuning
  • #1   17. apr 2015 du skriver at din leovince stadig er med begrænsing fjern den til at starte med og så prøv lige at tag en tur igen smiley

  • #2   17. apr 2015 Hej Niklas S, det har jeg faktisk prøvet, men det er simpelthen således at jeg ikke kan få den ud, og ikke ved hvordan det skal gøres. Det er en tragt som på et tidsspunkt er gået løs og har lagt og raslet inde i udstødningen, hvilket jeg ikke tror er meningen. Men den har så sat sig fast et sted i udstødningen nu. Dette er også en af grundene til at jeg overvejer at skifte udstødning, har du eventuelt en ide til hvordan jeg kan få den ud?

  • #3   17. apr 2015 normalt bruger jeg bare en hammer og den dorn til lige at banke den fri men nu siger du jo at den er gået løs eller hvad ? er den så hoppet videre ned i udstødning?

  • #4   17. apr 2015 Da jeg nåede det punkt og opgav at fortsætte, sad den nede i forrøret hvor den bliver samlet med cylinderen. Men hvordan vil du så slå den fri derfra?, Vi har haft prøvet med tang og magnet osv. at få den trukket ud

  • #5   17. apr 2015 Har oplevet det samme, med min senda's v6. Der raslede den os rundt dernede.
    Skar den op og fik den svejst pænt.


Kommentér på:
Derbi senda Tuning

Annonce