{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
494 visninger | Oprettet:

Hjælp til indsugning på senda! {{forumTopicSubject}}

Hey SG. Jeg har mig en senda fra 08 så evt på min profil. Mit problem/spørgsmål er, lige nu har jeg en anden udstødning metrakit Tower og alle begrænsninger fjernet. Men original luft filther. Er det meget dumt ja køre med det originale luft filter? smiley
Og lige pt kan jeg ikke få luft filther slangen til at nå helt ind over kabu smadre keg min motor af det?
Undskyld stave fejl, og hvis det et laterligt spørgsmål så undskyld for det også.

Forsat god aften, og go jul smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til indsugning på senda!
  • #1   21. dec 2014 Std filter er fint til sport opsætning og std ubegrænset,
    Men ja fiser der luft ind uden om filteret ja så kan du regne med at små sten og sand ryger med.


  • #2   21. dec 2014 stave fejl er altid velkommen. det er ingen skam.

    til dit spørgsmål om luftfilter : behold dit std. måske købe noget malossi red sponge og sætte i kassen i stedet for det originale. så kan den bedre suge luften.

    din luftfilter slange skal nå helt ind over, ellers får din motor måske foe meget luft og sætter sig. den skal indstilles efter en bestemt mængde luft og benzin. falsk luft ændrer ved blandings forholdet.



  • #3   21. dec 2014 Tak for svar så hurtigt. Jeg prøver lige at kigge på det i morgen.
    Og igen god jul! smiley


Kommentér på:
Hjælp til indsugning på senda!

Annonce