{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
530 visninger | Oprettet:

Kun 45 uden skive? {{forumTopicSubject}}

Heya
Min hot kører kun 45 uden skive, hvordan helvede kan det være? den plejer at køre 40-42 ud af lige vej, og rammer 60 ned ad bakke og man kan mærke den "gearer op", altså den går ned i omdrejninger og kører så hurtigere. Jeg har lige skiftet til 6.5g ruller i dag istedet for mine slidte standardruller smiley det eneste det har gjort er at gøre sådan at den kører 45 ud af lige vej, og 65 ned ad bakke.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kun 45 uden skive?
  • #1   2. sep 2014 Har du taget tragten.?
    Og skiftet udstødning.? smiley


  • #2   2. sep 2014 Har ikke taget tragt eller skiftet udstødning smiley Jeg kører også med euro knækken til hot, som faktisk er lidt ringere ift. den normale. Men syntes stadig jeg burde køre mere end 45 selv uden at fjerne tragten(som jeg snart fjerner)

  • #3   2. sep 2014 Det er forskelligt fra motor til motor. smiley
    - jeg har lige haft en hot der kørte Max 55 med pillet skive, fjernet tragt, og anden udstødning samt dyse skift. :s


  • #4   2. sep 2014 Det er bare mærkeligt fordi min vens hot som havde samme udstødning kørte 60 ud af lige vej, den havde godt nok pillet tragt, men det plejer kun at give optræk og ikke topfart ^^

  • #5   2. sep 2014 Min neos kører ca. 60 med gianelli go(uden begrænser) og pillet skive. Havde egentlig regnet med at kunne nærme mig de 70. En større dyse og et mindre slidt cylinderkit kunne måske være løsningen.

  • #6   2. sep 2014 Hvis den geare op, så er dit vario og dit blæserhjul lige til skraldespanden.
    Kør fingeren over vario og blæserhjul.
    Så mærker du helt sikkert en rille, der hvor remmen har kørt ved topfart, da den kørte med ring i vario.

    Har begge dele en rille, så smid dem ud.
    Lad være med at sælge dem herinde, som der er mange der gør med deres defekte lort.
    Køb malossi Multivar og malossi blæserhjul.
    Så ved du at det passer sammen.


  • #7   2. sep 2014 Er også ved at spare op til ny vario smiley har en m8 der har en helt ny multivar til 200kr smiley

  • #8   2. sep 2014 køb den.
    Men tjek lige blæserhjulet også.


  • #9   3. sep 2014 Jeps det er blæserhjulet lige pt. Jeg pillede tragten i dag og fik ikke rigtigt noget ud af det, men da jeg smed multivaren i fik den satme bundtræk, selv med standard udst. Jeg lagde så mærke til at min vario var MEGET slidt og det samme med blæserskålen. Hvordan er blæserskåle fra Thansen?

  • #10   4. sep 2014 Speedline har et blæserhjul til 100,-

    Forvent at dit optræk bliver en smule bedre, når du skifter blæserhjulet.
    Hvor mange tusinde km har din kilerem kørt?


  • #11   4. sep 2014 Kileremmen og alt andet vario HAVDE kørt 86xx men jeg har lige skiftet vario, ruller, og blæserhjul. Den kører ikke optimalt ift. optræk, men den kører 60 ud af lige vej nu smiley Den trækker bare som lort og ikke særligt blødt fordi der er en eller anden kina vario i smiley den multivar jeg fik købt af en m8 gik fandme i stykker. Han gav mig så alle pengene tilbage igen smiley

  • #12   5. sep 2014 Køb en sprit ny Multivar.
    Det ved du holder.


  • #13   30. sep 2014 Jeg har godt nok stadig ikke fået købt en helt ny multivar, men jeg tror ikke det er i variatoren problemet ligger. Eftersom den trækker fint helt indtil 40 hvor den bare tager voldsomt høje omdrejninger, ligesom den gør ved 20 km/t hvorefter man kan mærke at den skifter op i gear. Når den kører 40 tager det den 1 minut at komme op på 45 hvorefter den så endelig skifter op så den kører 55-60. Det kan ikke kun være vario eftersom den gjorde det samme før jeg skiftede alt smiley

  • #14   1. okt 2014 Det der kan KUN være et problem med variator/kilerem/ruller/remskiver.
    Det kunne sådan set godt tyde på at den sætter sig fast i enten remskiver eller vario og så skal have mange omdrejninger, før den slipper.

    Har du haft skiftet din variator ud til en anden og set om det ændre noget?


  • #15   2. okt 2014 Yes har haft skiftet den smiley Men jeg fandt ud af hvad det var i dag smiley der var et eller andet med min cylinder, så jeg tog den af og rensede den og satte den på igen og nu kører den som smurt smiley

Kommentér på:
Kun 45 uden skive?

Annonce