{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
642 visninger | Oprettet:

Daniel S
Daniel S
Tilmeldt:
14. aug 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Kaburator på Yamaha BWS {{forumTopicSubject}}

Har et problem med min lillebrors knallert. Når karburatoren er monteret, og man prøver at starte den med kickstarteren, løber der benzin ud af to grå rør/haner på hver side af karburatorens top. Hvorfor helvede gør den det? (R-setup 21 mm. i blå)

Derudover, er der en eller anden wire, hvor jeg ikke umiddelbart kan finde noget sted i karburatoren, hvor den kan monteres. Den kan ligne et gas eller bremsekabel.
Kan tilsyneladende desværre ikke ligge noget billed op herinde.
Håber der er nogen der kan hjælpe!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kaburator på Yamaha BWS
  • #1   22. apr 2014 det er dine overløb dem du snakker om. Var jeg dug ville jeg skille karburatoren helt ad og rense alle huller, dyser og så videre - vil tro det er svømmeren der gør den løber over.. Det lyder som chokeren den wire? der er altid choker på de karburatorer - enten er den elektrisk med en ledning på eller også er den manuel med en wire eller et lille håndtag.

  • #2   22. apr 2014 Der hvor jeg har markeret kan du se hvor chokeren sidder - lige ved siden af gaskablet

    profilbillede
  • Daniel S
    Daniel S Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   23. apr 2014 Det kan jeg godt se, det er nok chokeren. Hvordan monteres denne i karburatoren?
    Mistænkte også svømmeren, det virker bare ikke som om den er mulig at købe seperat. Karburatoren er stort set ny, men vil prøve og rense den.
    Tak for svar Jesper


  • #4   23. apr 2014 Du skal da bare rense svømmerventilen.
    Fjern svømmeren og se om der er en skade på den lille pind som går op og lukker ventilen og se ind i ventilen om der sidder noget snavs.

    Og køb så et godt benzinfilter.
    Så sker det aldrig igen.


Kommentér på:
Kaburator på Yamaha BWS

Annonce