{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  polini corsa
  • #1   20. jan 2014 Jep smiley

  • #2   20. jan 2014 Kunne jeg bedst forstille mig :).

  • #4   20. jan 2014 Hvad begrunder i det med alle jer der svare ja??????
    Tvivler stærkt på det passer, vis blokken er begrænset, kunne ikke engang få et uoriginalt std cyllenere på min gamle begrænset jog r blok, måtte fræsse den smiley


  • #5   20. jan 2014 Ej ok, alle 70cc kits passer direkte i blokken hvis der ikke står andet i beskrivelsen smiley - Tror jeg har kørt Corsa så lang tid at jeg ved de passer ^^ - Men en ''Begrænset'' blok er jo ikk fordi der sidder en fysisk begrænsning som f.eks en Skive? XD

  • #6   20. jan 2014 Har hørt fra en medarbejder fra West-import.dk at polini ikke længere bliver fremstillet i Italien men i kina, så kvaliteten er ikke hvad den var en gang! dette syntes jeg er værd at tage i mente når man køber Polini i dyre domme!!

  • #7   20. jan 2014 En begrænset blok er da netop fysisk begrænset i form at at der ikke er plads til skørterne hvis man ikke bruger 10 min med en dremmel. Hvordan skulle den ellers være begrænset ? Elektronisk ?

    Og jeg tillader mig lige at kopiere hvad Speedline skriver aller øverst med gul baggrund og udråbstegn når du går ind under "Cylindere"

    (Faktisk lige over den cylinder du selv linker til)

    "Bemærk! Cylindre fra denne side kan ikke monteres, med mindre begrænsningen i motorblokken er fjernet. Monteres en af cylindrene fra denne side, er det ikke længere muligt at benytte den originale udstødning. Begge dele gælder modeller fra 2003->."

    Ellers så kig i alle de andre emner der har været omkring det.


  • #8   20. jan 2014 Christoffer
    Tro ikke du skal rådgive folk, når du tilsyneladende ikke ved hvad du taler om!!!!


  • #9   20. jan 2014 Den passer IKKE i blokken.
    Den passer KUN i blokken, hvis der står i beskrivelsen at den passer i blokken.


  • #10   21. jan 2014 Har slet ikk læst annoncen smiley - Så tag i det bare roligt, og Michael P - Det jeg mener er at den er ikke fysisk som at det er bare er en del du tager ud som en skive smiley

  • #11   21. jan 2014 Polini Corsa passer desværre ikke i en begrænset blok, så man skal enten fræse væk i blokken eller på cylinderen.

    Hvad angår Polini cylindre, så bliver de skam stadig lavet i Italien, uanset hvem der så siger hvad.

    Mvh Simon


  • #12   21. jan 2014 Christoffer
    At du ikke har læst anocen er da det dårligt grundlag for og fejl informere jeg længe har læst!!!! Du skriver i din kommentar at ALLE 70cc passer, forkert!!! Du siger du har kørt med Corsa så længe du ved, derfor ved du det passer, forkert!! Og sidst men absolut ikke mindst siger du det ikke er en fysisk begrænsning! Hvad fanden er det så??? Du kan da ikke antag at noget kun er fysisk vis det blot kan fjernes ved at man skruer lidt! Hvad så med en plump i et udstødningsrør, antag du heller ikke den for fysisk, fordi den ikke kan skrues af???


  • #13   21. jan 2014 Ej ved du hvad Kamil, sys bare du skal være overhovede her inde fra nu af med alle dine finde udråbstegn osv smiley - Du har tydeligvis ikke forstået/læst det jeg skrev smiley God dag

Kommentér på:
polini corsa

Annonce