{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
13.953 visninger | Oprettet:

Brixxx
Brixxx
Tilmeldt:
6. nov 2009
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 20

Peugeot Speedfight 3 begrænsninger + Fartbegrænser ? {{forumTopicSubject}}

Hej

Skal lige høre om jeg har forstået det korrekt !

Der sidder en skive ved forrem og en plade inde i vario, som begrænser på den, og så er der blindrøret på udstøndningen, som man kan blinde af og så er der ikke flere begrænsninger vel ?

Hvad er enligt forskellen på en 30 og en 45 ?

Kan man montere en fartbegrænser og hvileken en virker ?

Hvis nu man skal have en 2vejs alarm med fjernstart hvilke en vil i anbefale ?

Til sidst vil jegbare lige høre om mankan få et plug an play anlæg til montering fra cigaretudtag under sædet ?

Håber der er nogle kyndige personer herinde der kan svarer ppå nogle af mine spøgsmål :O)




Kommentarer på:  Peugeot Speedfight 3 begrænsninger + Fartbegrænser ?
  • #1   13. okt 2012 Der sidder en bagplade i variatoren, et blindrør i udstødningen og så mener jeg der sidder en tragt i membranen, og så er der ikke flere begrænsninger. Når de er pillet, kan du montere politiværn, så når du slår den til begrænser den omdrejningerne så du kun kører 30 km/t :-).

  • #2   13. okt 2012 Der er blindrøret Skiven en plade bag ved rullerne som sidder med 3 små stjerne skruer så er det rør der sidder i luftfilteren en begrænsning altså en slags tragt men den giver intet. smiley Hvis du tager blindrøret bør du dyse din karburator op mener der sidder en 54-56 dyse i kommer an på om det er en. Le Mans Edition eller bare en normal speedfight 3.
    Ja man kan få et anlæg til en speedfight 3 som du kan købe men det er mega dyrt.!

    Der findes ingen fartbegrænser til en speedfight 3 men det er også spild af penge da politiet med lethed kan høre det og det kan selv en halvdøv gammel mand..
    Du kan ikke sætte en fartbegrænser på en speedfight 3 da den køre med en speciel tænding har selv prøvet med en begrænser fra kgi og det kan ikke lade sig gøre.! smiley

    Forskellen på 30/45 er skiven i vario. smiley


  • #3   13. okt 2012 Der sidder ingen tragt i membran disse findes ikke på peugeot smiley

  • #4   13. okt 2012 Desuden er det fis det du siger om fartbegrænser. smiley

  • #5   13. okt 2012 Uden at være HELT sikker, så er forskellen på en 30'er og 45'er bare at 45'eren er begrænset anderledes :-).

    Anlæg kan du selv lave, ved at skære en plade der passer i din sædekasse, skærer huller, du kan sætte højtallere i, og en forstærker, og så koble det til scooterens batteri. Ved ikke med det der cigaretudtag smiley


  • #6   13. okt 2012 Link til at se begrænsninger (link fjernet)

  • Brixxx
    Brixxx Tilmeldt:
    nov 2009

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 20
    #7   13. okt 2012 ok så er jeg på rette vej... men hvis den fartbegrænser går den bare ind og begrænser omdrejningerne, for så kan jeg godt se at man kan høre det med det samme... Men hvordanvirker den helt præsis og nogleder har monteret en på en SF3 ?

    Evt link til anlæg tak ?


  • Brixxx
    Brixxx Tilmeldt:
    nov 2009

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 20
    #8   13. okt 2012 Ps hvad skulle den så kører sådan ca når de 2 i vario + blindrør og så tragten er afmonteret ?

    70-80 ?


  • Brixxx
    Brixxx Tilmeldt:
    nov 2009

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 20
    #9   13. okt 2012 Et tillægsspørgsmål

    Hvad gør politiet hvis man bliver stoppet for de kan jo ikke tage nogle dele, da de er blevet fjernet ?

    Så alt er jo faktisk standart :O)

    og hvad er forskellen på hvis det er en 30 eller 45 mn bliver taget på ?


  • #10   14. okt 2012 Der start spærre på sf3 så der kan ikke monteres fartbegrænser.

  • #11   14. okt 2012 Min ven har en der er 4måneder gammel. Der er startspærre på . Og kan derved ikke montere politiværn smiley

  • #12   14. okt 2012 Men det sidder der på dem fra 2012

  • #13   14. okt 2012 Det sidder vidst på alle Sf3 altså startspærre. smiley Derfor er der heller ingen Cdi.

    Men startspærren gør bare så man ikke kan tænde scooteren uden original nøglen. Det vil sige det er ikke muligt at montere fjernstart på scooteren.

    Der kan ikke monteres fartbegrænser! Har prøvet og det kan man ikke. Okay? Og vil aldrig råde dig til at montere en fartbegrænser da du intet ved om det og det er tydeligt at høre du ikke har rodet så meget med scooter smiley


  • John P
    John P Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #14   8. sep 2013 hej.. findes der ikke Fartbegrænser til Speedfight 1??(årgang1999)

Kommentér på:
Peugeot Speedfight 3 begrænsninger + Fartbegrænser ?

Annonce