Har tænkt mig at sætte std cylle kit på, men tænkte påOm min sonic ville drukne eller sådan med resten af min opsætning?Ved godt det er et dumt spg, men er ikke den klogeste på knallerter Cylinder - Polini Sport CylinderTopstykke - PoliniStempel - PoliniLuftfilter - StandardCDI - StandardUdstødning - SitoplusKrumtap - StandardKobling - StandardKoblingsklokke - StandardKaburator - 21mmStuds - StandardVariator - Polini variomaticKilerem - StandardGearing - Standard
Du skal bare ned i dysestørrelse
Sagtens! men ja bare ned i dyse ^^
Når okay tak for svarene
Så længe du bare indstiller den ordentligt kan du godt.....
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind
Hej SG, min BWS gik ud her for et par dage siden, en lille mis-lyd, men ikk noget seriøst (Har haft seriøse cylle problemer) Men idag har skiftet,...
Hej sg! jeg har en hot 50 som der er 70ccm cylle på der er 19 mm karburator på, men efter jeg har været ude og køre i regn vejr, så tager den slet ikke ved...
Hej Sg. Min fars Peugeot zenit har kørt uden olie et stykke da pæren var sprunget!! Men han kørte på den anden dag, og den gik ud og vil ikke starte igen. Mit...
Hej SG. Jeg var inde hos min ven her forleden. Jeg prøvede lige hans rcr, den kan køre ca 120! DEn setup lyder på : Hebo cylle 47.6 mm. Mener det var en...