Heej jeg har en Gilera Stalker med opsætning:R-setup cylinderC16polini vario21mm dellorto jeg kan ikke forstå når jeg giver den gas fra bunden så er den længe om at tage omdr. men når der er gået et par sekunder så tager den virkelig ved og rykkehelt til top.jeg har skiftet: Røde trimfjedre 30kg trykfjeder og 4.8G ruller.Tak på forhånd
evt køb quick gas, eller støre kabu, vis det er racing cyl. Men prøv dig frem
tror ikke det har noget med quik gas at gøre.. mine venners stiger meget hurtigere i omdr end min. ?
kan være du skal endnu længere ned i ruller. Jeg kører selv med athena racing og dertil 3g ruller minimum. Det kører den bedst med = hurtigst respons + topfart, så de er perfekte. Kan sagtens være du skal ned. Det kommer jo også an på din vægt.
Jeg kører selv med polini evo 2, og jeg kører med 3,5g ruller, det kan sagtens være at du skal længere ned
det er din tomgang's dyse der skal instilles noget være lort....prøv nogle lette ruller kan det også være
Hmm jeg har tænkt på at smide lettere ruller i men efter jeg skiftede til 4.8 så tager den vildt vildt mange omdr. tror også rullerne kan blive for lette?
smid nogle 3 g ruller i der omkring køre de fleste med dette cylle
har 2.9G prøver med det
Det er jo bare en fordel at den tager mange omdrejninger. Hvis det er en Rsetup racing du har på, siger det vel sig selv.. Bare den trækker ordentligt, mens den tager mange omdrejninger
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind
pgo hot 50 gg go udstødning dr racing 50ccm dyse 80 begræsningerne taget. lige når man giver gas dør den lidt ud inden den trækker rigtig godt, men...
Hey sg, Har en sonic som jeg har pillet en del ved, men synes dens respons er noget der minder om en puch maxi uden en cylinder, og aner ikke ved jeg skal...
hej mig en en ven diskutere om gas respons min historie: (maskinen slukket og tændt) gasrespons er når man giv fuld gas og slipper gas håndtaget, så er...