hej SG vil spørge om det vil hjælpe at skifte min std vario ud med fx malossi vario? vil det hjælpe meget, og bruger den mere benzin?skal jeg om dyse den, hvis ja så til hvilken størrelse? der sidder std i nu.opsætning:GG udstødningskive fjernettragt fjernet
dysen skulle jeg ikke pille ved (-: det gav en smule mere benzin forbrug da den tager flere omdrejninger (-:
ja men man vil nok ikke kunne mærke det :-D og nej ikke dyse om :-D
hvis du vil ha noget mærkbart så skift cylinder eller karburator.det giver også mere end de 5 km/t på toppen som multivar giver.men du kan godt mærke det
topfart er ikke så vigtigt det er mere optræk
det giver lidt, men ikke det helt store, så skift hellere cylinder eller karburator
vil ikke lave mere end at skifte vario
men kan det så overhovedet svare sig at købe vario og ikke fx bare lettere ruller?
jeg havde bare købt lettere ruller når den er standard er det fint nok.
men har du fjernet luftfilter begrænsningen og dyset op ? det giver også noget
hvilken str ruller vil du så anbefale og kan man mærke noget forskel og vil det så ikke tage lidt af topfart??der sidder std i nu
nej det har jeg ikke
5,5 -6
men har ikke tænkt mig at tage begrænsning i luftfilter da det intet hjælper kun mere larm
skal den så omdyses med de ruller?
hvem har bildt dig ind at den kommer til at larme mere uden luftfilter begrænsning ?!nej du skal ikke ændre dysen ved ændring af ruller....
Lol
luftfilter BEGRÆNSNING helt ærligt hvad vil du selv tro ?den begrænser luft indtag.
pil tragten :-D det giver sku noget :-D
hvis du læser en gang til så står der at det er gjort
Sorry havde ikke set det
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind
har multi vario i og 9 grams ruller og 27 kg trykfjeder , standard kobling, det som om den skifter gear når den rammer 40 , forslag til hvilken trykfjeder...
hey SG. :) Min hot op sætning ind til videre er... ikke det helt store men håber i kan hjælpe mig kobling standard trykfjeder 27 kg , gule...
Kan man overflytte nogle dele fra BWS til hot? :) altså sådan noget som vario og kobling osv? :)
Hej SG Jeg har en meget tunet hot 50, kan dog ikke få gang i den.. Der er gnist og masser af komprotion, træder jeg nok så prutter den engang imellem. Der...