{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha fs1 vild opsætning
  • #1   21. jun 2012 køb et 43mm alu fra knallert-dele.dk

  • #2   21. jun 2012 12,8 hk cylinder smiley

  • #3   21. jun 2012 44,5 mm cylender top og stempel
    13 tans fortandhjul
    38 bagpå
    17,5 mm kabu og indsuning
    dyse 190 til 220
    boss udstøning med 36mm forrør
    så er du godt med og ligger på omkring 100 på toppen


  • #4   21. jun 2012 originalt tun vil jeg sige er og bliverdet vildeste der findes til dem har selv et sæt i skuffen og det virker fantastisk.... min sidste yamaha det sad på gik 135 km/t med det på og var på det tids punkt den hurtigste knallert i byen det skal også lige siges en af mine kammerater havde også en vildt knallert det var en puch pioneer 4 gear med 47mm metra kit cylinder sæt, 21mm dellorto, elektron tænding fra 80cmm morini motori med innerotor, racer kobling og power ekspansion beholder.. men som sagt den nakkede jeg også indtil flere gange smiley og det kalder de (YAMAHA KILLER) og jeg siger bare yamaha killer og min bare r..

    så min vurdering er originalt frem for alt andet

    vh christian


  • #6   21. jun 2012 ja org. tun er vejen frem der er ikke rigtigt noget af det nye som virker til nogle af de gamle men undtagelse af polini og galadoni til puch

    jeg mener der er noget som hedder 12,5hk til yams org.

    alt det org. tun er bare dyrt da der ikke er mange sæt tilbage


  • #7   21. jun 2012 Du vil få svært ved at få din Yamaha til at ramme 100 og kunne køre med det.

    Men du kan få en voldsom hidsig FS1 som rammer de 90 km/t med som trækker godt, hvis du tunet mere, mindster du bundtrækket helt og du skal til at køre med mindst +9000 omdrejninger før det sker noget.

    Men en ting er helt sikker, hvis du vil have noget tun som virker, er kvaliteten vejen frem, du kan også tunet en kvalitets standard cylinder til at blive rimlig vildt.


  • #8   21. jun 2012 Hey, her er et forslag, lad være med at tune dem så voldsomt, de kan IKKE holde til det. Køb dig en scooter hvis du vil køre stærkt, og så bevar de gamle maskiner, i stedet for at ødelægge dem.

  • #9   21. jun 2012 Du kan se på cylinder den for det føste har slet ikke udseende som det Kina skrammel du kan købe fra ny idag. Og den ligner en lovlig original cyllinder bortset fra der står FS1 på køleribben hvor der på den lovlige står TUM178 den fås både i 43mm og 45mm mener de er opgivet til henholdsvis 9 og 14 hk og topstykket skal være højkomprimeret ligesom dem du kan købe idag. Sætte køre rigtig godt med 16mm indsugningsplade og kaburator samt en skråt skåret udstødning og et 15-17 tands tandhjul foran og et 40tands bagpå. Men som der bliver skrevet ryger krumtaps lejerne hurtigt med det sæt pga virkeligt høje omdrejning og det hjælper ikke en fis med C4 lejer og med kulfiberstyr. Men hvis du skal lave den med en opsætning den kan holde til og køre fornuftigt med skal du næsten gøre som jeg normalt havde på mine det var. En STD cylinder der var drejer op til en 42mm og hævet ca. En 3-4mm i udstødnings kanalen og STD topstykke og så 16mm indsugningsplade og kaburator og så en 5,3hk skråt skåret udstøning og et 15tands foran og min sidste gik 92kmt på lige vej uden vind eller ligne og det kørte jeg med længe uden noget gik i stykker. Så god fornøjelse smiley

Kommentér på:
Yamaha fs1 vild opsætning

Annonce