{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
288 visninger | Oprettet:

HJÆLP!!! KARBURATOR!!! {{forumTopicSubject}}

Hej SG!

Jeg har sat en 19mm Dell'Orto på min Jog R.

1. Det "Rør" der fører gaskablet ned til nålen¨er istedet for at være buet som på standart karburatoren bare kort og lige. DVS. at jeg ikke kan "Skrue" altså indstille på gassen?

2. Olie slangen er ikke lang nok til at nå til karburatoren, da olie tilslutningen sidder på den anden side på Dell'Ortoen

3. Hvordan er det jeg skal bruge chokeren? Skal jeg "pumpe den" ved at trykke nogle gange, eller skal jeg bare holde den nede når jeg starter? Det er en stage 6 choker..
(Er vant til Auto Choker)

PLEASE HJÆLP SG!

X-Høj til den, der kan give en løsning på det hele!!!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP!!! KARBURATOR!!!
  • #1   17. feb 2011 Kan give dig svar på 2'eren smiley
    -Mig og min ven havde det samme problem, da vi satte 21mm Dellorto på en Aprilia Sonic. Vi klippede det midt over (altså olieledningen) og tog det ene stykke, og satte på karburatoren. Så tog vi en benzinledning, der var godt 10 centimeter lang, og satte de to ender af olieledningen ind i, de passede perfekt ind i benzinledningen, og så satte vi også lige en strips på, på hver ende så olieledningerne ikke ville hoppe ud af benzinledningen smiley


  • #2   17. feb 2011 Tusind tak Dan-Dan !
    X-høj til dig smiley


  • #3   17. feb 2011 Mange tak! smiley

  • #4   17. feb 2011 Hvorfor er der aldrig nogen som tænker sig om før de skriver noget så dumt som det her, har i aldrig overvejet at melde jer selv ind i en klub før jers dumme spørgsmål kommer til at koste jer livet...

    Nr 1. self kan du stadig indstille (røret = armet) uden den bøjning.
    Nr 2. Køb dog et nyt slange stykke, jo mindre du køre med sports cylinder og ikk std. så blander du selv olie op i tanken, da den aldrig vil få nok olie med i benzinen..
    Nr 3. Altså, du hiver den op 1 gang og tænder din scooter, når den så er tændt trykker du så chokeren ned igen hvor den sad til at starte...

    I skal vist ha lektion i grund indstilling og motor teknik..


Kommentér på:
HJÆLP!!! KARBURATOR!!!

Annonce