{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
462 visninger | Oprettet:

Hvilken motor har jeg? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en scooter som er af mærket Falcon og modellen hedder: Big wheel.
Mit problem er at jeg ved ikke hvilken motor der sidder der på, jeg har købt krumtap, cylinder, Cdi og variator fra kort minarelli og det passer det hele. Så ville jeg købe en secondær gearing fra en kort mina og den passede ikke. Så tænkte jeg at så må det jo være en lang minarelli. Jeg købte en 17% primær gearing fra en lang minarelli og den så ud til at passe, jeg fik den presset og monteret, men jeg fandt ud af at på den side hvor koblingen skulle være var den 1cm for kort. Det har så resulteret i at jeg ikke aner hvilken motor der sidder der på. Det er heller ikke en motor fra en CPI da en gearing der fra slet ikke passer. Men jeg håber der er en her inde som kan fortælle mig hvilken motor det er jeg har med at gøre.
Jeg har bla. prøvet at ringe ind til det sted de kommer til efter de er blevet produceret på fabrikken og de vidste det heller ikke. Men han mente muligvis at det var en motor som ikke sad på nogen andre scootere, men det synes jeg bare lyder mærkeligt, at man fremstiller en helt ny motor bare for at producere den ene model og så aldrig bruge den type motor igen :S

Jeg håber som sagt at der er en som kan fortælle hvilken motor der sidder der på, eller hvilken scootermodel jeg kan købe reservedele fra =)

På forhån tak =)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken motor har jeg?
Kommentér på:
Hvilken motor har jeg?

Annonce