{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
706 visninger | Oprettet:

Baneræs - sæson 07 - Nordylland trænin {{forumTopicSubject}}

Så er den ny sæson af baneræs snart på banen og jeg er jo i gang med zippen og ved osse en masse andre går med planer om at køre cup næste år, MEN da de fleste trænings week oftes foregår på sjælland / Sønderjylland, snakkede jeg med "formanden" for Sindal flyvebane motorræs et eller andet smiley og han sagde de hver 3 søndag kørte ræs der og kunne jeg skaffe i gennemsnit 30+ til træning dagene ville vi nok kunne få en plads i de aregenmenter. Lige pt. er der Pocket bike og super motard der køres på banen, sååe når de store motard bruger banen kan vi osse...

Men som sagt foregår det ved Sindal flyve plads i Nordjylland og prisen pr gang bliver ca 3500 divider med det antal vi nu er, så siger vi at vi er en 30 + stykker bliver det ca en 100 pr mand for hver gang.

Folk der er intra kan skrive, og helst seriøst og ingen standard scooter helst smiley nedern at træne til seriøst baneræs kørsel når man hele tiden skal have problemer med at komme forbi sådan nogle :P... Såååe, værd lige seriøs :). self skal jeg ikke sætte nogle regler overhovede smiley men synes lige man skal respektere vi faktisk er nogle der ønsker noget seriøs træning til CUP 07...

Skriv smiley hvis i er på noget træning..

ps min msn er Thirup@jubiimail.dk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Baneræs - sæson 07 - Nordylland trænin
Kommentér på:
Baneræs - sæson 07 - Nordylland trænin

Annonce