{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
380 visninger | Oprettet:

På Køreteknisk Anlæg i Randers 2006 {{forumTopicSubject}}

Ja så sker det igen ... smiley

Scooter-Træf på Køreteknisk Anlæg i Randers ...

Denne gang er det ikk Frankie´s MC Center der afholder det , men derimod mig ( nrgboy ) & :-=Cawdy=-: aka Karsten N , også får vi et par gode venner med til lidt af hjælpen ...

Vi har ikk helt 110% lagt en dato for det endnu , men jeg håber på: Lørdag d. 27-Maj eller Lørdag d. 3-Juni

Jeg vil tage kontakt til Køreteknisk Anlæg imorgen og høre dem om det er muligt for os og leje Anlægget en af de 2 omtalte dato´er ...
Og os tage kontakt til Frankie´s MC Center for de fortalte mig i år da jeg spurgte dem ang. træf om der blev noget fra deres side , men narjj det gjorde der dog ikk for de havde ikk overskud til det lige nu her , men de ville meget gerne støtte op omkring det , os med rullefelt ...
Så det vil jeg høre dem om imorgen om det tilbud stadig gælder ...
Hvis de 2 ting går iorden imorgen kan i allerede godt forberede jer på det "fedeste" Scooter-Træf i Østjyllnd nogensinde smiley

Vi håber på og få en Pølse-Vogn stillet op , da jeg har gode forbindelser til det, og evt. høre SpeedLine om det vil være noget for dem og møde op til ...

Vi har dog os snakkede om og holde Scooter-træffet i den dur ligesom Varde , med 2 dages forløb , men lige pt vil vi lige se om det her bliver en fed omgang træf , for hvis det gør det kan i godt resevere en Weekend til det andet i 2007

Mere info kommer imorgen om/fra:

Køreteknisk Anlæg &
Frankie´s MC Center

Ps. Håber virkelig i alle støtter op omkring det , for jeg lover jer ... DET SKER ...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  På Køreteknisk Anlæg i Randers 2006
Kommentér på:
På Køreteknisk Anlæg i Randers 2006

Annonce