{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
631 visninger | Oprettet:

Scooter gruppen Træf. {{forumTopicSubject}}

Hejsa Drenge og Piger, Jeg sidder med noget jeg er nødt til og skal have lettet fra hjertet af smiley
Det er kommet mig for ørene at, Efter ud-meldingen fra scooter gruppen om at stifterne ikke ville forsætte grundet ændringer i privat livet. Er der ikke en som har henvendt sig med det ønske om at forsætte det arbejde som scooter gruppen har lavet. Ikke en har ønsket og forsætte og opretholde muligheden for at køre det videre og sikker at vi unge for mulighed for at have noget fed race og nogle fede tider sammen. Kan det virkelig passe der ikke sidder nogle unge mennesker der ude som ønsker og prøve kræfter med og stable sådan noget på bene, I står ikke alene med det, Der vil være hjælp til opstart og udstyr.
kan det virkelig passe at vi er så mange mennesker at vi ikke kan stable et team på bene som rent faktisk kan køre det her videre?
Jeg havde enlig lovet mig selv at jeg ikke ville lade det gå mig på, Men det påvirker mig sgu enlig at ingen vil køre det videre, Jeg sidder selv med tankerne om og overtag det men jeg kommer til og mangle folk jeg kan stole på, folk som er klar til og stille op og få det her sat i gang og ikke komme med dårlige undskyldninger når der skal bestilles noget.


Kommentarer på:  Scooter gruppen Træf.
Kommentér på:
Scooter gruppen Træf.

Annonce