{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
530 visninger | Oprettet:

Problemer med jog {{forumTopicSubject}}

Hej drenge.
Jeg står i det problem, at jeg har en jog. Og der er en del problemer med den, så håber at kunne få svar på det.

Lige da jeg købte den, så kørte den dejligt. Men efter lidt tid kørte den dårligere og dårligere. Så vi fandt ud, at der var gået en stempelring, og cylle var ridset, så det skiftede vi. Den nye cylle blev igen ridset, så derfor fik vi fat en ny blok med krumtap og det hele. Da vi så havde monteret det, så ville den pludselig ikke starte. Det fik vi ordnet af en mekaniker, han skiftede tændrør, forkortede min ledning til tændrørshætten, og så rensede han min karbu. Den gik skide godt osv. Men i dag, da jeg så var ude at køre, så startede jeg med, at køre max 10-20 km/t, og da den var godt varm, så kørte jeg lidt hurtigere. Og det gik fint. Så pludselig begyndte den at sige en mislyd, som lød som om det kom fra tændingen. Det lød lidt lige som blæserhjulet ramte blæserskjoldet, men det gjorde de ikke. Jeg besluttede mig for at lade den stå i et godt stykke tid. Så da jeg skulle køre hjem, så kom der endnu en mislyd, det lød som et lille stykke metal, som ligger i en kasse, som bliver rystet. Så kunne jeg mærke, at den tabte kraft, og til sidst, så gik den helt ud, og reagerede slet ikke på fuld gas.

Nogen der ved, hvad dette kan skyldes? Skal lige siges, at cylle, stempel krumtap, lejer og vario er helt nyt. Det får også rigeligt med olie.

Og den kørte også ret langsomt i forhold til den gamle cylle, på trods af at, der var kommet 2 stempelringe i og multivario.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med jog
Kommentér på:
Problemer med jog

Annonce