{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.920 visninger | Oprettet:

elektriske problemer!? {{forumTopicSubject}}

Hej alle..

Jeg står og er ved at anskaffe en Peugeot Elystar 50 med direkte indsprøjtning.

Dog har jeg hørt at der kan være elektriske problemer ved denne type af scooter.

Er der nogle der har erfaringer på området, hører jeg gerne fra jer.

Er elproblemer en generelt problem for Peugeot scootere?

Håber på at få nogle gode svar smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  elektriske problemer!?
  • #1   12. apr 2009 nej en peugeots elsystem er nu lige så godt som alle andre. dog hvade de problemer med de første indsprøtjnings systemer . og det var noget med deres el system til at styre det. men det skulle de gerne have rette.

  • #3   12. apr 2009 russer60 - Scooter Touring Fyn .

    den med startspæren er folk egen problem da de som regl smider den røde nøgle væk. nemlig ekstra nøglen. mener det koster 4k at få skiftet den start spære. men så betale man lige 2500 til mig så er den væk for det er faktis nemt at gå uden om den når man lige har tegningen til det og self ved noglelunde hvordan det skal gøres


  • #5   12. apr 2009 ja det er nu ikke så svært. det er nogle ledninger der skal om diregeres og så cdi enheden som du siger så start vi.

    mange syntes osse 2500 er meget at betale for det. men sq ikke når de høre prisen og at lortet skal hjem fra frankrig. så betaler de gladeligt den lille slat smiley


  • #7   12. apr 2009 hej alle... tak for de gode svar. Den scooter jeg skal ansaffe er fra 2007 så der burde vel ikke være nogle problemer den vej rundt.

    Så må jeg jo hellere springe ud i det.


Kommentér på:
elektriske problemer!?

Annonce