{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
425 visninger | Oprettet:

kent c
kent c
Tilmeldt:
16. sep 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Derbi Senda R 99' El- Problemer {{forumTopicSubject}}

Hejsa har lige købt sådan en..... og når jeg vrider nøglen på den og starter svinet så lyser den i alle lamperne til olie og benzin og vand, har tjekket det hele og så den mangler det sgu ikke smiley

også lige et spørgsmål mere når jeg nu drejer nøglen så er der 2 hakker den kan drejes til skulle den lyse når den nu står i første hak?
påforhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Derbi Senda R 99' El- Problemer
  • #1   24. sep 2007 den skal kun lyse i nr. 2. hak. er der lys på den ellers?

  • kent c
    kent c Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   24. sep 2007 ok nej den lyser ikke før jeg tænder den og den står på andet hak med nøglen, men så lyser den så også i det hele hehe..... læste noget med at det kunne være en sikring der var gået???

  • #3   24. sep 2007 har lige lavet det samme med min rcr og det er det samme ved lige hvad det er har lige fået det lavet med de 3 lamper der lyser som du siger det er Ny sikring og batteri så er den fikset smiley

  • kent c
    kent c Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   24. sep 2007 ok det er fandme iorden:D har ikke lige haft tid til at få pillet så meget med den men hvor sidder sikrings boksen i den??? det er jo lidt nemmer hvis der er nogle proffer herinde der ved det så skal jeg ikke stå og klø mig selv i skægget hehe

Kommentér på:
Derbi Senda R 99' El- Problemer

Annonce