{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
369 visninger | Oprettet:

bedste motor {{forumTopicSubject}}

Hey SG

Ja sidder her og stener lidt og sad og tænkte på den bedste scooter/knallert motor som er blevet lavet.

ja ved godt det helt sikkert kan få en masse til at fyre en masse meninger af. personligt ved jeg godt hvem der har lavet den mest stabile og bedste motor. det kan sku da kun have været puch. der er jo intet der kan slå den motor ihjel.
Ja det er vel ikke for sjov at der er så mange maxier som stadig kører rundt. Har personlig selv en puch Maxi som vel er en 25-30 år gammel. den er standard og den bliver bare ved og ved at køre! det må man sku da kalde kvalitet der vil noget!

I det hele taget køreoplevelsen på en Maxi. hmm jeg har haft mange scootere (i kan selv se i min profil) og de kører da alle rigtig godt. men det er sku fedt at sætte sig ud på sin maxi som har stået stille i 3 uger. trykke kickstarteren ned en enkelt gang og wroom den er igang.
det er fandme fedt,

Når drenge det var egentlig bare det jeg havde op hjertet, meget gerne lidt kommentarer om jeg er helt ude i skoven med mine påstande eller hvad?

NIklas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bedste motor
Kommentér på:
bedste motor

Annonce