{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RPG Afstiver til Yamaha Aerox
  • #1   26. apr har du et link eller billede?
    har aldrig hørt om en rpg afstiver før smiley


  • #2   26. apr Jo det har du med sikkerhed når du ser linket ….? Vi kalder dem også for Stelforstærker he he he he

    Se linket :
    https://racingprojectgermany.de/collections/alle-produkte/products/domstrebe-rpg-racing-strut-rahmenverstarkung-strebe-universell





  • #3   26. apr åh ja, dem har jeg set massere af smiley
    havde åbenbart lige parkeret hjernen i en kort stund haha

    tænker de fungere som de skal


  • #4   26. apr Du tror ikke det noget daller værk , fordi jeg kan se de boltenfast hvilket er super super fint for dem uden svejser , og jeg tror bestemt også det holder fint med 8mm Stålbolte
    Men det jeg er bange for er at selveste den Orange tværstangen , den kan man skruer på for at holde stellet i spænd osv , det gevind vil det holde i længden tror du .. altså jeg skal skynde mig at sige , at jeg ikke har det mindste dårlige at sige om RPM og har heller ikke læst noget dårlig om deres stelstiver ..


  • #5   26. apr det er jo bare en smart stel forstærker som ikke virker fordi den boltes på så forstærker den jo intet og jeg har ikke hørt om en arox som er bukket inu

  • #6   26. apr Brian N

    Det handler slet slet ikke om at bukke , men at holde stellet stift , og hvad angår netop lige den del at holde stellet stift , så det lige gyldig om det svejses eller boltes , , men skulle skulle det evt holde fast på noget via at trækket så ville svejsning være 100% bedre , men lige netop det sted som denne stelstiver skal sætte så handler det om at holde stellet stift
    ( holde forgaflen fast i en position ) via stelstiver trykker fra begge ender af, og derved mener jeg helt bestemt at bolt på 8mm ville være næsten lige så effektiv som at svejse ,

    Hvis man forstærker stellet , så ville det være en helt anden ting , så ville det at bolte stellet ikke ikke være i nærheden af at være lige så godt som svejsning af stellet , så lige netop det med stelforstærke stellet så er det kun en ting som duer , og det svejse det hele , men kommer det til at skulle holde selveste forgaflen fast i en position så den ikke giver sig overhovedet ind af så skulle jeg mene at det med at bolte stiveren fast har samme virkning som svejsning , den skal som sagt ikke forstærke noget i den mening , det var også derfor jeg valgte at kalde den for en stelstiver i emnets overskrift.

    Angående det med Aerox stel bukker . Det har jeg igrunden heller aldrig hørt om .. men har nu hørt at de ligger meget bedre i sving hvis forgaflen eller hele den rør som holder styret og forgaflen holdes fast i bliver gjort mere stift , så vil det føles mere sikkert at ligge ned i sving ,
    ( Dette har hørt jeg flere sige ) om det så er noget om det kan ikke siges før jeg selv prøver at køre med stelstiver og uden


  • #7   26. apr Til 450kr er det da forsøget værd. Hvis det virker er det jo fint, og hvis ikke er tabet til at overse.

  • #8   26. apr Team one

    Ja det også sandt nok , det heldigvis ikke 1000kr det drejer sig om her …


Kommentér på:
RPG Afstiver til Yamaha Aerox

Annonce