{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
117 visninger | Oprettet:

Gustav H
Gustav H
Tilmeldt:
10. apr
Følger: 12 Emner: 3 Svar: 10

rieju rs2 matrix kører ikke {{forumTopicSubject}}

Jeg har et problem angående en rieju rs2 matrix. Den kørte fint her igår, men løb tør for benzin. jeg smed så noget gammelt benzin i jeg havde liggende, men den starter stadig ikke.(elstart har aldrig virket, men før kunne man løbe den igang). Jeg har også fyldt olie og kølervæske på siden, men har ikke løst problemmet. nogen der ved hvad porblemmet eventuelt kan være?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  rieju rs2 matrix kører ikke
  • #1   17. apr hvor gammelt er benzin og hvor meget har du smidt på tænker om der skal på reserve tank og du skal nok løbe et par hundrede meter med den før det kommer rundt i systemet

  • Gustav H
    Gustav H Tilmeldt:
    apr 2024

    Følger: 12 Emner: 3 Svar: 10
    #2   17. apr jeg har løbet den omkring 300 meter og benzinen var 2 måneder gamelt, men i en lukket beholder, fyldte omkring 700 ml af benzinen på

  • #3   17. apr det var ikke meget men nok til den burde kunne starte

  • Gustav H
    Gustav H Tilmeldt:
    apr 2024

    Følger: 12 Emner: 3 Svar: 10
    #4   17. apr Har ikke fået smidt nyt benzin i men gav den mere olie i olietanken. Den ville starte hvis jeg skubber den, men tager ikke fat i hjulet. Den dør medmindre jeg skubber den

  • #5   17. apr den skal lige igang prøv igen også rag koblingen og giv gas


  • Gustav H
    Gustav H Tilmeldt:
    apr 2024

    Følger: 12 Emner: 3 Svar: 10
    #6   17. apr fik den startet her for nogen minutter siden, ville sige tak. har du nogen ide om hvad der kan være galt med elstart? den sagde lyde for en uge siden, men siger ikke noget nu

  • #7   18. apr super skulle du bare løbe noget mere


    hvad mener du med at den sagde lyde for en uge siden men et godt at starte er jo batteri er der strøm på eller er det faldet sammen


  • Gustav H
    Gustav H Tilmeldt:
    apr 2024

    Følger: 12 Emner: 3 Svar: 10
    #8   18. apr den skulle bare have mere bezin i tanken og løbes med så var den der

    og det med lyden. den sagde lyden som en elstarter plejer at sige inden den starter, men kunne aldrig starte, den blev så dsv tabt og ligesiden har den ikke sagt nogen lyd. Jeg har fået nyt batteri på så det burde ikke være problemmet


Kommentér på:
rieju rs2 matrix kører ikke

Annonce