{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
100 visninger | Oprettet:

Pgo går ud efter lidt tid {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en pgo hot 50 som er blevet mærkeligt
Når jeg kickstarter den når den er kold kan den starte og så i tomgang og så køre den godt i omkring 20 sekunder og så efter det går den ud hvor man kan kickstarte den igang igen men så går den ud efter 1-2 sekunder
Jeg har lige prøvet at tage ny benzin på

nogle der kan hjælpe?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pgo går ud efter lidt tid
  • #1   21. mar Din benzinhane er træt eller din vakumslange er utæt.

    Måske er der bare snavs/vand i bundkaret.


  • #2   21. mar Ok så må jeg lige havde kigget på det
    Tak! smiley


  • #3   22. mar Hvsi du Gør dette følgende som jeg nævner så jeg 99.9.9999 % sikker på dit problem er løst… det er lidt en typisk tendens hot modellerne har specielt omkrimg denne tid hvor det hele bliver varmer og vejret er smule mere våd. Og det kan ske 2 ting på lige netop hot modellerne

    Tag tændrøret af og tjæk om det 100% okey , fordi af og til når vejret bliver varmer og plus det er lidt mere våd i det sammmetid , så kan de af og til ødelægge tændrøret på den måde at den sagtens vil starte op og stå i tomgang og når du du så køre så vil den død ud ud når den skal arbejde . og efter den dør ud , så kan du starte den op igen enda … “ pisse træls “

    Den næste ting som jeg næsten tror er dit problem for det lyder mest til det ved at du skriver den køre fint i få sekunder så går den ud igen og så kan du starte forfra.

    Tag din kaburator af dit hot og tøm den for Kondens vand … og sæt bundkaret på igen og kaburatoren og så vil jeg næsten garanter dig for den køre igen normal …

    Det er vigtig du tjækker de ting som jeg nævner , før du begynder du at købe at nye dele hjem eller tjækker andre dele osv., fordi det kan tit blive noget rod for en når fejlen bare ligger i noget Kondens i bundkaret eller tændrøret er defekt.


  • #4   22. mar Hey fik kikket det efter idag med kondens vand osv om det var dit problem.. håber nemlig du for liv i den , for det mega træls når ens motor skal opfør sig lige netop på den måde som din gør , for lige som man tror NU KØRE DEN så begynder den at død ud igen …

  • #5   23. mar jeg har endelig fået den til at køre med et nyt tændrør og en renset karburator
    tak for hjælpen! smiley


  • #6   23. mar Yes …. Sådan så fik du den ud at køre igen, Det jeg glad for at høre du fant hjælpen …..

    Var det meget snavs og kondens vand i kaburatoren , eller hvordan smiley


Kommentér på:
Pgo går ud efter lidt tid

Annonce