{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
116 visninger | Oprettet:

Yamaha BWS spy vil ikke starte {{forumTopicSubject}}

Hey har købt en bws som skulle have skiftet krumtap og lidt ad hvert. fik den startet op i går og den kørte skide godt så alt var bare fjong.
Her til morgen vil jeg så sætte de sidste skjolde på, og da jeg fik den startet stod den perfekt i tomgang osv den ville simpelthen ikke tage gasw, hakkede og skød ud af udstødningen. Nu vil så slet ikke starte, kun lige forbrænde lidt men kommer aldrig rigtigt i gang.

Har skiftet tændrør og der er kraftig blå gnist. Tændrøret får benzin har også prøvet start spray. Har undersøgt om jeg er kommet til at rykke med noget da jeg satte skjolde på, men det er der dog ikke noget der tyder på.
Er helt lost her


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha BWS spy vil ikke starte
  • #1   10. mar simringen i tændings siden har du sat låse blik på den

  • #2   10. mar Det har jeg ja smiley

  • #3   11. mar Update, simeringen i vario siden sad meget yderligt, så skiftede den til en anden ??
    Dog er der opstået et nyt problem, den står perfekt i tomgang, men hakker og skyder når der gives gas, fuld gas kan den slet ikke tage. Hvis jeg giver choker dør den på stedet, prøvede derfor at tage choker af og starte igen, derefter eksploderer den lige i to sekunder, altså kører normalt, hvorefter den hakker/skyder igen.
    Mistænkte derfor noget med karbu, evt utæt bundpakning, men ser ikke sådan ud smiley
    Det er bare mærkeligt at problemet nu igen er det samme som ovennævnte, altså kørte skide godt første start op lørdag, begyndte at hakke søndag, kunne ikke starte fiksede simering og hakker nu igen.


Kommentér på:
Yamaha BWS spy vil ikke starte

Annonce