{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
205 visninger | Oprettet:

Dårlig gnist {{forumTopicSubject}}

Hej sg, min knallert har et problem med gnisten, og har haft det et stykke tid, jeg havde lidt givet op på den for vintersæsonen og tog bussen i stedet, men vil egentlig gerne have problemet løst.

Min knallert kan starte og kører, - skide godt oven i købet, men så snart jeg slukker den efter en køretur og den er kølet ned, ligemeget om det var en lang eller kort tur, skal der gå flere dage før den gider starte igen, den stopper simpelthen med at gniste konstant, men gnister stadig svagt en ud af ti gange, venter jeg så et par dage og prøver igen er der stærk og konstant gnist, og den starter nemt, jeg købte for et par måneder siden en racing tændspole og satte på, som den efter to uger havde brændt af, jeg skiftede så tilbage til standard, som skaffede mig to ugers konstant opstart på knallerten hvorefter den så også kradsede af, det er nu den jeg kører på, som driller som beskrevet før.
Nogle ideer på hvorfor mine tændspoler kradser, og hvorfor gnisten gør som den gør?
Jeg har checket: cdi, tændrør og diverse ledningers forbindelse, det kan selvfølgelig stadig være en dårlig ledning i ikke vil kunne regne ud for mig, men kom meget gerne med forslag:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårlig gnist
Kommentér på:
Dårlig gnist

Annonce