{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
192 visninger | Oprettet:

Tændingslås-løs forbindelse??? {{forumTopicSubject}}

Hej kloge hoveder….. Jeg har bare et par spørgsmål. Nogen der har prøvet at have en løs forbindelse i tændingslåsen??? I så fald hvad gjorde. Jeg har overvejet at købe en ny. Er der nogen der har prøvet st skifte en tændingslås? Er det lige til at gå til eller er det svært? (Laver altid selv min derbi men desværre er el ikke noget jeg har tjek på, eller tændingslåsen for den sags skyld????
Hvis man nu piller den af kan man så køre eller skal man lave noget med ledningerne?? Nogen der ved dette hvis det skulle blive nødvendigt for en tid da en ny koster ca 1000kr. Ihvertfald hos speedline. På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tændingslås-løs forbindelse???
  • #1   22. nov 2023 Du piller stikket fra den gamle og skruer den af. Så skruer du den nye på og sætter stikket i. Det er nemt nok

  • #2   22. nov 2023 Jojo det er rigtig nok og det kan jeg sagtens finde ud af. Men inden jeg bruger afskillige hundrede kr vil jeg gerne være sikker på at det er den som det er galt med. Men det tyder det på for motoren starter i første hug og lyder rigtig sund, bortset fra at den pludselig slukker efter et kortere/længere stykke. Det er ik sådan som man kender det hvis en knallert begynder at gå ud mens man kører, hvor man kan høre at der stadig er tænding og sprutter den eller lign. Sådan er det ik. Går bare ud (stadig lys i speedometer) og hvis jeg skynder mig at slukke og tænde med nøglen springer den igang. Har aldrig prøvet noget lign. Alle svar er mere end velkommen

  • #3   22. nov 2023 Kunne godt lyde som dårlig tændningslås. Prøv og pil stikket ud og kortslut den med en ledning. Se om den kører uden problemer efter

Kommentér på:
Tændingslås-løs forbindelse???

Annonce