{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
235 visninger | Oprettet:

Emil B
Emil B
Tilmeldt:
15. feb 2023
Følgere: 77 Emner: 15 Svar: 4

Hot 50 skyder og er ujævn? {{forumTopicSubject}}

Hejsa, har lige købt mig en hot 50 med følgende:

DR racing 70cc med nyt stempel
17,5mm karburator
82 dyse
Std luftfilter
Malossi multivariator
Malossi rem
Tun kobling
Gg udstødning

Helt tilfædigt er den nu begyndt at skyde helt vildt og med gnister, og den kan slet ikke tage gas den er totalt ujævn. den er ikke utæt ved udstødning, hvad kan det være?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hot 50 skyder og er ujævn?
  • #1   25. okt 2023 Det lyder som det jeg havde engang hvor tændrørshætten tog fugt ind.
    Det hjalp at skifte tændrørshætte.
    Det forekommer som regel nu her når det begynder at regne og blæse helt sygt så maskinen bliver våd ind i alle afkroge, og så vil en træt gammel tændrørshætte der har været hevet af og sat på 25 gange og måske er blevet hård i gummimet begynde at give problemer. Hvis det da er det. Men det plejer at være det. Evt en anden løs forbindelse et sted der har taget fugt ind


  • August S
    August S Tilmeldt:
    sep 2023

    Følger: 13 Følgere: 1 Svar: 30
    #2   25. okt 2023 Da min gjorde noget lignende, hjalp det at rense karburatoren. Ellers prøv et nyt tændrør og tændrørshætte som ham den anden skriver

  • #3   26. okt 2023 Har også oplevet lidt i samme stil dårlig stelforbindelse

  • #4   29. okt 2023 Måske du skal præve at jistere lidt på din dyse. Tænker ikke der sker noget ved den lige får et hak eller 2 op

  • #5   18. dec 2023 Da min dyse var for lav kunne den ikke tage gas og den pruttede flammer helt vildt.

Kommentér på:
Hot 50 skyder og er ujævn?

Annonce