{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
242 visninger | Oprettet:

HOT 50 {{forumTopicSubject}}

Dav knejter min hot 50 fejler desværre lidt som jeg vil spørge lidt om der er lidt med:
Tomgangen den kan stå 5 sekunder i tomgang tror i det er noget med tomgang skruen at gøre?
Og så er den lidt svær at starte med el den skal have 4-5 forsøg før den starter og man skal give gas imens kan det være chokeren?
Håber på nogle svar fra jer;)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HOT 50
  • #1   13. okt 2023 den bare skal have en God gammeldags Karburator rensning
    og så skal den grund indstilles

    Er det en ny hot du har så behøver den ik at renses Her er en nem og forståelig Guide til indstilling af Karburator Har du rigtig tun på skal du følge den fra start til slut Har du bare pillet begrænsning eller den er lovlig skal du følge den fra han skriver om luftskruen.

    !! Meget vigtigt!! Moteren skal være varm når du indstiller den så kør en tur på mindst 5min inden!!!
    Guide
    (Se linket)
    https://www.scootergalleri.dk/fotoalbum/guider/14376-saadan_indstiller_du_din_karburator_


  • #2   13. okt 2023 gør som #1 siger
    men hvis du ikke lige magter til at rense karbu for tomgangs problemet så indstiller du bare på tomgangskruen (det er den skrue med en fjeder rundt om)


  • #3   13. okt 2023 Nu er det ik svært at rense en karburator og der er tusindvis af guide om hvordan man skiller og renser sådan en men hvis det nu er en du skal bruge til hverdag og du ik kan have den stående i en dag max mens du renser Karburatoren må det vente og så skal du bare følge den guide jeg har linket

Kommentér på:
HOT 50

Annonce