{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
334 visninger | Oprettet:

Anders  P
Anders P
Tilmeldt:
13. aug 2023
Følger: 12 Emner: 1 Svar: 2

El problemer PGO Dr. Big {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen ??

Gar en Dr. BIG den kan ikke starte ved at trykke på knappen så har købt nyt start relæ og kan ikke finde hvor det er placeret på scooter har prøvet at følge ledninger men de er tapet sammen med andre ledninger så svært at følge....
Fandt et stik men kan ikke få det til at passe i relæet ledninger i stikket har farve Rød og Sort tyk ledning men der er 4 ben i relæet og kun to i stikket så der er noget der mangler....? (Se billed)

Blink lys virker ikke har skiftet spænding relæ og blinklys relæ uden held... har overvejet om det er i håndtag der er prob?

Hornet virker meget lidt og når man køre virker det ikke? Kan være det skal skiftes
Når jeg trykker på horn knappen i tomgang køre omdrejning viser i bund og lys i speedometer forsvinder når knappen er trykket inde når jeg slipper knap kommer det igen så der er noget der driller...

Nogle bud??

Mvh.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  El problemer PGO Dr. Big
  • #1   13. aug 2023 du skal tage sædet op så kan du se de tykke røde ledninger mener den sidder i højere side eller bagenden

    det stik du har ved der ved jeg ikke hvad er til da alle har det og ingen har det sat til noget tror det er til når de er 150cc så sidder starter anderledes måske for 110cc sidder samme sted som 49cc


  • Anders  P
    Anders P Tilmeldt:
    aug 2023

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 2
    #2   14. aug 2023 Tak for svaret jeg vil prøve dette

  • Anders  P
    Anders P Tilmeldt:
    aug 2023

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 2
    #5   19. aug 2023 Fandt denne kom frem til via måling med multimeter det skulle være starterrelæet men linger ikke hva jeg har købt og fundet på scooter side nogen der kan hjælpe der har set denne før?

    Mvh.


    profilbillede
Kommentér på:
El problemer PGO Dr. Big

Annonce