{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
108 visninger | Oprettet:

Daniel D
Daniel D
Tilmeldt:
10. apr 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4

Ingen gnist på Stalker efter renovering {{forumTopicSubject}}

Hey folkens

Min søns Stalker vil ikke gniste efter renovering. Jeg har målt stator hvor alt virker ok. Der er ikke kortslutning til stel og stelforbindelsen på CDI/tændspole virker ok.

Se meget gerne https://youtu.be/UfrFbnLoPR8

Der er også et enkelt stik jeg ikke kan finde ud af hvor det hører til. Det kommer ud sammen med det “runde stik” tæt på CDI/tændspolen og har en sort og grå ledning.

Nogen der kan hjælpe med gode råd, så hører jeg gerne.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ingen gnist på Stalker efter renovering
  • #1   9. jul 2023 Hvad med stelforbindelsen mellem blok og stel?

    Får den signal fra Pick-up'en?

    Det er ikke bare et dødt tændrør, kabel eller hætte?


  • Daniel D
    Daniel D Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #2   9. jul 2023 Jeg har målt tændrørshætten og den er ok. Har også prøvet med anden hætte og andet tændrør. Kabel skulle også være ok. Må lige tjekke stelforbindelsen mellem blok og stel. Mener der var signal på den røde ledning fra pickup, men kontrollerer lige det også.

  • Daniel D
    Daniel D Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #3   9. jul 2023 Der er stelforbindelse mellem blok og stel. Kan også måle signal på den røde ledning

  • #4   9. jul 2023 Er det den gamle hiper motor siden du har det stik, på den "nye" fra ca 2001 er der kun et stik

  • Daniel D
    Daniel D Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #5   9. jul 2023 Kan ikke helt huske årgangen, men det skulle være den gamle model.

    Fandt i øvrigt ud af hvad problemet var ang. gnist. Det VAR tændspolen. Købte en anden og bingo - den startede i første hug - det synes jeg er ret imponerende efter at den har stået stille i ca. halvandet år.


Kommentér på:
Ingen gnist på Stalker efter renovering

Annonce