{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
163 visninger | Oprettet:

Minaralli motor vil ikke starte {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en jog r motor jeg har skiftet alt i og havde den starte Igår men idag vil den ikke starte den har gnist compertion og den for benzin men jeg ved simpelt hen ikek hvad det ellers kan være


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Minaralli motor vil ikke starte
  • #1   23. dec 2022 Hvordan ved du at den har benzin? Hvilke farve er gnisten?

  • #2   23. dec 2022 Farven på tændrøret er ligegyldig, når vi snakker om den kan starte.

    Start ud med at teste om chokeren virker.
    Du kan se ind i chokerhullet, om den er oppe eller nede.
    Evt skru luftskruen helt i bund.

    Tjek også farven på gnisten.
    Er den blå/hvid eller er den orange/hvid?


  • #3   23. dec 2022 #2 mente også og sige farven på gnisten. Men kom til at sige farven på tændrøret :facepalm:

  • #4   23. dec 2022 Jeg stensikker på hvis du skifter dit tændrør til en helt ny så starter den.
    Selv om du kan se dit tændrør gnister og viser masser gnist osv , så det ikke sikkert det slet ikke sikkert det nok til at starte din motor …
    Det sker af og til en tændrør opfør sig sådan og selv om den er ny så kan den være færdig næste dag igen , altså hvis den har startet den ene dag og dagen efter starter den ikke , selv om gnisten er fin osv … så jeg havde skiftet tændrøret til en helt ny eller en som du ved med 100% sikkerhed virker


Kommentér på:
Minaralli motor vil ikke starte

Annonce