{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
381 visninger | Oprettet:

Ole P
Ole P
Tilmeldt:
2. mar 2018
Følger: 12 Emner: 9 Svar: 17

Service {{forumTopicSubject}}

Goddag

Jeg har en Kymco people 2takt, som har kørt 9000 km, jeg har haft den fra 0 km, den har aldrig været til service , hvad bør jeg tænke på at servicere på scooteren på nuværende tidspunkt , motor olie blander den selv fra seperat tank og gear olie skiftede jeg ved 3000 km.
Vh Ole


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Service
  • #1   10. sep 2021 Jeg ville nok lige kigge til variator, remmen og ruller for en rengøring og måske en ny rem og ruller. Bremser adskilles og gøres rene, evt bremsebelægninger på skivebremse skiftes.
    Smøring af speedometerdrev hvis det er lavet sådan. Smøring/kontrol af kronrørslejer, og skift af gearolie i bagtøjet. Evt en rengøring af karburatoren, der jo virker men der kan opbygge sig noget skidt I svømmerhuset der giver ballade på et senere tidspunkt. Og luftfilter og tændrør mangler nok også lige et øje for at se tilstanden på dem.


  • #2   10. sep 2021 der er kun gear olie som du selv har skiftet rem og ruller bremser burde man tjekke op på en gang om året give stempel ved forbremsen et skud silikonespray og smøre akslen som går gennem blokken til bagbremsen men fedt bremse kabel burde virke til det ikke kan mere

Kommentér på:
Service

Annonce