{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

Mike C
Mike C
Tilmeldt:
21. mar 2021
Emner: 2 Svar: 1

Politi værn {{forumTopicSubject}}

Hej ville høre om der er nogen som ved om man kan køre med politi værn og så have 70cc sport på, eller det bare ville komme til at lyde for dumt.

Hvis så at man ikke kan køre med politi værn og 70cc, hvad for et 50cc ville være det bedste for at få mest ydelse, hvor man også kan bruge sit politi værn. Synes et 50cc malossi sport er for sløvt, så jeg tænkte på om man kunne bruge 50cc malossi mar replica eller det er for vildt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Politi værn
  • #1   21. mar 2021 Tror man ville kunne høre på de fleste motorer hvis der sidder en fartbegrænser på, så jeg ville bare sige at du skal tage 70cc hvis det er det du vil

  • #2   21. mar 2021 Altså man kan jo godt høre at den er begrænset med sådan en. Men nogen knallerter er begrænset med cdi, så den lyder ik så dumt aligevel. Det kommer bare an på hvem det er der stopper dig. Og nej, du kan ik køre med den tændt. Den er kun til rullefelt smiley

  • #3   21. mar 2021 Så jeg ville bare gå med en 70cc og en 9k eller en 11k. Så kan man snyde 75% af panserne

  • Mike C
    Mike C Tilmeldt:
    mar 2021

    Emner: 2 Svar: 1
    #4   22. mar 2021 #3 Ved godt den ikke kan køres med tændt, men det var også om det kunne lade sig gøre i nødstilfæde, da jeg er allerede blevet stoppet en gang og ikke har lyst til at få taget knallerten og alt der der pjat.

    Jeg kommer bare til at køre med en gg så det er fint nok tænker jeg og så har jeg en 18mm Weber karbu på med std luftfilter


  • #5   22. mar 2021 Hvis du indstiller den ordeligt kan det snyde 75% af betjente

Kommentér på:
Politi værn

Annonce