{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
417 visninger | Oprettet:

John V
John V
Tilmeldt:
30. aug 2020
Emner: 1 Svar: 1

Oliepumpe. {{forumTopicSubject}}

Hej til alle i Scooterfreaks.
Jeg er ny her på ”Scootergalleri.dk”, men har dog hentet viden fra Hjemmesiden i nogle år.
Nu har jeg så fået et problem som jeg håber nogen på ”Scootergalleri”, kan hjælpe mig med.
Jeg er den lykkelige ejer af en PEUGEOT BUXY 1997, som jeg har haft fra ny af.
Jeg har desværre ødelagt Oliepumpen af, under udskiftning af udstødning. Flangen på udstødningen faldt ned på oliepumpen og knækkede den lille 3 mm studs, som med en slange er forbundet med karburatoren. Der kan ikke sættes en ny studs på, idet der i bunden af studsen er en membran med kugle og fjeder (Kan ikke skaffes som reservedel).
Derfor henvender jeg mig til jer, for måske i kender en som har en PEUGEOT BUXY 1997 som er skrottet, eller har stået i skuret i flere år, hvor der er en original MEKUNI Oliepumpe som jeg kan købe. Den skal være original eller godkendt til min Scooter, ellers har det ingen interesse.
Jeg har været omkring Ebay hvor jeg desværre blev snydt og måtte gå rettens vej for at få mine penge retur. En ny pumpe kan ikke købes (Er udgået) så derfor håber jeg at der er en her på ”SCOOTERGALLERI.DK som kan hjælpe mig.
Hilsen JV.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Oliepumpe.

Annonce